• kapet

Tilles tråd

Hej,hej
    Grattis till den nya familjemedlem. Det kommer säkert att bli jätteroligt i Salzburg.De kunde inte hitta och välja ut bättre personer att lämna över pengar till forskare. Ni och lille Tille har förtjänat det.
    Önskar er god natt

• kapet
    Anonym skrev 2006-05-28 23:47:17 följande:
    Anonym (Fundersam) ->Jag tror säkert de saknar sin Tille mer än vi någonsin kan föreställa oss. Och dagarna fylls säkerligen med något annat till 120 % för att saknaden annars skulle bli för stor...
    Håller med.Jag själv saknar han väldigt mycket och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta.Jag tänker på Tille många gånger under ender dagen.Jag som aldrig träffat han utan läst ,sett han på bilder och  sett dokumentären.Så deras saknad efter Tille måste vara enormt.Men alla har sitt eget sätt att bearbeta sorgen och sitt eget sätt att minnas .
    Så som Therese skrev dän här råden är ju ett sätt att hedra Tille och att minnas han.
  • kapet

Hej
    Lästa att dagen inte varit ngn höjdare,men ni har klarat mycket mer än så.Förstår att Berats bortgång har tagit hårt på dig/er.

Tille lille,nu har du fått en änglakompis till.Ta hand om lilla Berat.Det är jag säker på att du kommer att göra det.

Många kramar

• kapet

Hej,hej
    Hoppas ni mår bättre idag.Undrar om ngn har träningsvärk.Roligt att se han spela fotbol.
    Här är det riktigt tråkit väder idag.
    Kramar

• kapet

Hej
    Hur gick det att springa Therese? Liam är så duktig,både i skolan och hemma. Jag förstår att det kändes bra att sotta där när han är så duktig.
    Kramar

• kapet

Vill önska er en riktig god natt.
    Det där att ngn har anklagat Therese och Nicklas för att tjänna pengar på Tille har jag missat.Skrev de det i tråden eller?
    Det kommer alltid att finnas såna personer.Hoppas ni inte tar åt er såna här kommentarer.

• kapet

Hej
    Skönt att höra att det känns bättre idag.
    Önskar er fortsatt trevli dag/kväll

• kapet

Hej familjen
    Hoppas ni haft det bra idag. Önskar er en god natt
    Kramar

Svar på tråden Tilles tråd