Tilles tråd
Hejhej..å gookväll på er allihopa...Nu e de snart dags för lilla ja å bege mig till jobbet igen..menmen...nu räknar ja ju ner, så de känns bara bra.
Så himla kul att de börjar närma sig för er...å September e ju snart här...hm, efter en skön å varm semester först..men de går ju sååå fort. Önskar er all lycka me de...
Tillegoo vännen..måste bara få berätta en sak...
När min gooe gubbe..Krister fått veta att din gooe familj kört förbi Piteå på G mot Boden...hm, så blev han allt purken på mej....hm, varför bjöd du inte in dom på mat eller fika..vi kunde ju bjudit på grillat...(å de e Krille superduktig på)...
meh..inte trodde väl jag att de skulle ha tid å stanna upp här heller, sa ja....men tänk på de nästa gång då..tyckte han...haha..
så jag fick mej allt en näsbränna där..hm...tror du att jag kände mej ganska så lessen nu då..jooodu..Menmen...kanske kommer de en annan gång..när de bär av till Boden eller så..
Jaani..hoppas er dag varit bra...här har de varit strålande solsken..ute heeela dagarna..förutom när ja har sovit förstås..
Massor me gooa kramizar till er alla å varma tankar som vanligt..här nu å föralltid....Tillemann..min vän...du e gooer å såå fin...tänker på dig..bamzebumzikjamizar till dej å snuzningar på din gooa panna..kram er vän Helén i Piteå...min gooa familj hälsar så gott till er alla....Nattinatti...