Inlägg från: AdaPada |Visa alla inlägg
  • AdaPada

Tilles tråd

Hej ! Ville bara säga god natt....
    Tänker mycket på Er och på Tille.
    Tille har för alltid tagit en plats i mitt hjärta.
    Had hade verkligen en viktig funktion här på jorden. Tänk hur mycket han har lärt många av oss om livet. Genom Tille har vi även fått kunskap och information om EB. Tilles korta liv gav många personer SÅ mycket och det var inte förgäves - även om det är ofattbart att så små försvarlösa barn skall behöva drabbas av hemska sjukdomar.
    Trodde tårarna var slut, men icke - kan inte läsa här utan att tårarna rinner. Många har skrivit så mycket vackert om Er och om Tille. Han kommer aldrig att glömmas !
    Kramar om

• AdaPada

Hej ! Ville bara önska Er en god dag.
    Tänker på Er. Kram

• AdaPada

Hoppas dagen kommer bli bra för Er i morgon. Tycker Toblerones idé om ballongerna var jättebra. Blir säkerligen en vacker syn.
    Kram till Er och ta hand om varann.

• AdaPada

Hej ! Har inte varit inne på fl på några dagar pga datorhaveri. Har också fått min Tillebok i dag. Den ser jättefin ut. Vad glad jag ble över att även detta företag stöder EB fonden. Ser fram emot att läsa boken ikväll när mina småttingar sover.

Hoppas Ni får ett fint dygn på hotellet och kan slappa lite *S*
    Vilken fin blombukett från många av Er på fl. Blev alldeles tårögd när jag såg de fina fjärilarna i buketten. Synd man inte visste om det så man kunde vara med på den...

Ha det gott och sköt om Er.

Kramar

• AdaPada

Vilken vacker låt. Tack för att Ni lade ut länken.
    Kram

• AdaPada

Grattis på namsdagen Therese. Er hotellvistelse låter skön. Viktigt att rå om sig och varann. Duktigt att Ni kommit igång med träningen (mer än en annan har.....).

Tilles låt är så vacker. Tyvärr är ljudet lite lågt så jag måste sitta "i" laptopen för att lyssna....... Den kanske går att köpa så småningom ?

Tänker fortfarande mycket på Er och på Tille.

Kramar

• AdaPada

Hoppas Ni får en fin kväll.
    Känns trist att jag inte kunde se tv-inslaget, men man får vänta till maj till hela programmet kommer. Sköt om Er ! Kram

• AdaPada

Det låter underbart med ett litet syskon till Tille. En ny liten bebbe att mysa med *snus* Önsker Er all lycka på vägen mot detta.
    God natt alla. Sköt om Er !! Varma kramar

• AdaPada

Hoppas att Ni får en fin Valborg. Själv skall vi bara vara hemma och mysa med barnen och hundarna. Har en tik som skall valpa.
    Ha det gott alla och sköt om Er. Kramar

• AdaPada

Life Must Go On
    Words: Ø.Håkonsen/N.Geli

mornin' has come, midnight is gone
    your pictures lit up by the rising sun
    a new day is born, calmin' the storm
    or another restless night

i still hear the doctors words
    so clear, in the atticts of my mind
    echoin' the fairs inside me
    and all the tears that binds me
    to our love

thru the wind and the shadows
    we walked on
    and we kept on belivin'
    the end wouldn't come

life must go on, but i don't know how
    today and tomorrow
    today and tomorrow
    yesterday's dreams are gone
    dead an' gone,
    but they won't be forgotten
    my love for you will live forever
    all our time together, won't fade away

thru the wind and the shadows
    we walked on
    and we kept on belivin'
    the end wouldn't come

today and tomorrow
    today and tomorrow

mornin' has come, midnight is gone

Denna text är så fin tycker jag. Ha en fortsatt fin dag. Kram

• AdaPada

Vad tråkigt att läsa att det finns folk som "misuppfattar" allting. Gick och tänkte på min långa kvällsprommis med ena hunden - att det skulle inte förvåna mig om någon mot bättre vetande skulle hitta på något sjukt snart *suck*

Ta inte år Er Therese & Nicklas !!!! Tror att ALLA här är väldigt tacksamma över att vi fått "läre känna" Tille genom Er och Ni - hans underbara familj.

Det var några dagar sen jag skrev - fast jag läser varje dag. Jag har inte skrivit något då huvudet har kännst tomt för ord. Som om man hamnar lite i ett vakuum läge.....

Nu skall jag lägge mig, det blir en lång dag i morgon för mig. Sköt om Er alla ! Kramar till Er

• AdaPada

Hoppas Ni får ene fin dag. Är det någon som vet om boken om Tille har bytt namn. Skulle den inte heta något i stil med: "Tille-Lille En dagbok om ljuset som aldrig slocknar ??"
    Nu står det dagbok om en döende baby på framsidan. Någon som vet ? Här i Värmland skiner solen och jag hoppas det blir en bra dag !

• AdaPada

Hoppas dagen varit bra och att fotbollsresultatet varit till belåtenhet (??)
    Sköt om Er & god natt. Kram

Svar på tråden Tilles tråd