Inlägg från: Mia o Simon |Visa alla inlägg
  • Mia o Simon

Tilles tråd

Hej på er..Skönt för Tilleman att komma ut lite Att bli värmd av sköna solstrålar..Och skönt för mamma o pappa att vara ute i vårsolen!

Therese: Får han i sig något alls nu att äta eller dricka? Eller är det tvärstopp? Satt just och funderade över det..Vad gör man? Försöker mata lite de få gånger som han är vaken? Eller känns det som att det är ingen idé, för han vill ändå inte ha? Svara om du känner för det...

Tilleman, ditt ljus lyser här hos oss som vanligt ikväll. Många goa försiktiga kramar, Mia m familj

• Mia o Simon

God morgon lille Tille m famlij. Ser att du slagit upp dina blå ännu en dag och att du fått i dig lite att dricka ialla fall. Kanske har du bestämt dig för att fira påsk tillsammans med familjen ändå? Vem vet..

Här på västkusten öser regnet ner och det är grått o trist Jag önskar er en fin dag med sol och värme..

//*kramar om* Mia

• Mia o Simon

Lille Tillemannen. Du kämpar på..och mamma o pappa oxå Vill önska er en riktigt glad påsk allihop. Ta hand om er och ha det bra..*kramar om* Mia

• Mia o Simon

Så det har varit jobbigt, lille gubben, inatt...Vill då önska er en fin långfredag och hoppas den blir bättre än natten varit. kram Mia

• Mia o Simon

Älskade Tille..Så nu har du fått somna in, lille vännen. Du har fått dina vingar.

Jag har tillbringat en dag och en natt på sjukhus med min son som haft så ont i magen Han blev dock snart bra med lite hjälp så vi fick fara hem idag på påskdagen. Stannade till för att köpa en tidning och fick se lille Tilleman där på förstasidan.

Tårarna rinner sakta..Men samtidigt vet jag att du har det bra nu. Du har inte ont längre, och det bästa av allt är att du fortfarande är med oss För jag vet att du finns där..Och det vet jag att mamma, pappa och dina syskon oxå vet.

Många värmande kramar till Er Therese o Niclas m familj. Vi finns här om ni behöver oss...

• Mia o Simon

God morgon Therese m familj! Tänker på er...Och undrar hur det känns nu när Tilleliten inte finns där. Inte finns där kroppsligen, men ni känner säkert ändå hans närvaro

Blir det tomt? Förmodligen så har ni inte känt av det än så länge..Ni har väl att pyssla med nu så här efteråt. och hur är det med Liam? Hur verkar han ta det?

Du skriver att det förhoppningsvis blir solsken. Det önskar jag er i massor. kramar om er..Mia

• Mia o Simon

Kikar in för att önska en trevlig kväll åt dig och din familj, Therese. Och jag vet alldeles säkert att Tille är där oxå, så nära...Ni kan säkert känna honom

Läste att ni haft en bra dag ihop. Härligt! Det värmer..*kramar om er*//Mia

• Mia o Simon

Vilket bra inslag i tv4. Och det kändes fint att se Tilles stora blå "på riktigt". Hur de fladdrade, och hur de verkligen tog in allt...Så fint. Lille gubben...Och den vackra sången camilla gjort. Passade så bra.

Hoppas er kväll blir bra, Therese med familj. kram Mia

• Mia o Simon

Välkomna hem, Therese o Niclas!

Läste att ni ska vara med på nyhetsmorgon i morgon. Ska bli intressant..

Och sen får vi se Tilleman i morgon kväll. Är lite rädd för att det blir mycket tårar när jag ser er lille fine gosse, som blivit en ängel. Det var ju meningen att han skulle ta sina vingar till slut, men funderingar om varför kommer ju alltid.

//många kramar Mia

• Mia o Simon

Hej! Funderar på hur det går för lille Kristoffer ifrån Boden? Hittade inte till deras kryp-in. Någon som vet? mvh Mia

Svar på tråden Tilles tråd