Tilles tråd
Hej Tille!
Tack för att du låter solen skina, du får gärna låta den skina många dagar till. Vill den inte kan du väl flörta med dina blå, de är oemotståndliga. Ha en rolig dag med kompisarna.
Pussar och kramar från mig till dig!
Hej Tille!
Tack för att du låter solen skina, du får gärna låta den skina många dagar till. Vill den inte kan du väl flörta med dina blå, de är oemotståndliga. Ha en rolig dag med kompisarna.
Hej Tille!
Ännu en dag med sol och värme har du fixat, du vet verkligen hur man gör. Ni har det väl supermysigt där uppe, med massa glass och läsk en sån här varm dag. Ha det så bra, superkillen.
Hej Tille!
Även idag har du charmat solen att vara framme. Du har väl haft en underbar dag idag också, med mycket skoj och bus, tillsammans med de andra. Imorgon ska mamma och pappa flyga till Thailand, så du får hålla utkik efter deras flygplan och vinka till dem när de flyger upp bland molnen.
Önskar dig en god natt med söta drömmar, du goa, underbara unge.
Hej Tille!
Hoppas du såg mamma och pappa idag när de flög förbi.
Liam är ju kvar hemma med mormor, så du får kolla till dem lite då och då.
Du har ju även idag visat att dina blå är oemotståndliga. Jag hoppas att du har haft det lika varmt och skönt som vi andra och att du inte har haft tråkigt, utan bara kul.
Nu vill jag säga god natt till dig, du goa, underbara unge.
Vi ses imorgon.
Hej Tille!
Ännu en dag har du flörtat med solen och ni verkar ha mycket lekar med att blåsa och vifta med vingar, för det fläktar också, men det är bara skönt, så det gör inget. Kanske du och Magnus flyger med drake.
Jag hoppas att du och kompisarna fortsätter att ha roligt under dagen, tills det är dags för de gose-mjuka molnen.
Tänker ofta på dig, du goa, underbara unge.
Hej Tille!
Sol, sol och åter sol. Du vet vad vi vill ha för väder, nu när maj månad har börjat. Hoppas att du kan fixa det under kommande månader, men du blinkar väl lite extra, så vi får väl sol även då, kan jag tro. Vem kan motstå dig och dina blå?
Du dricker väl mycket, nu när det är varmt, och äter mycket glass. Kanske tar ni ett dopp någonstans, nu när du har lärt dig att simma. Vilken tur att du har Magnus, som lär dig ett och annat.
Hoppas att du har en skojig dag tills det är dags att krypa ner och mysa bland gose-molnen.
Hej Therese & Nicklas!
Såg att ni varit uppkopplade och skrivit lite.
Det här med att pruta är inte direkt min grej heller, så jag är nog åt Nicklas´håll, betala och se glad ut.
Jag hoppas att ni får en underbar vistelse och njuter av tiden.
Kram
Hej Tille!
Nu när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen, vill jag önska dig en riktigt god natt med söta drömmar.
Hej Tille!
Nu är jag här igen och vill önska dig en jättegod natt med många söta drömmar.
Kryp ner bland de gose-mjuka molnen och försök sova, men det tar väl tid att komma till ro efter alla kuligheter idag, så att du är pigg och alert imorgon när du och de andra ska fortsätta att ha kul. Sov gott, lille prinsen.
Hej Tille!
Lägg dig nu bland de gose-mjuka molnen och vila upp dig inför morgondagen. Vi får se vad du fixar för väder då. Det spelar ingen roll vilket, du är ändå den bästa.
God natt, lillprinsen.