• sgr

Tilles tråd

God dag!
    Har tyvärr inte kunnat vara inne på sidan sedan iförrgår, hoppas Ni mår bra och att Ni får en trevlig dag!
    Tittar in senare...

Tille, du vet att jag tänker på dig hela dagarna, du finns i mitt hjärta....

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

God morgon!
    Vad roligt att Liam är tillbaka. Hoppas Ni får en bra träningsdag idag, skulle behöva träna själv....
    Jag tror att Tille kommer att se till att han får ett syskon senare... jag tror inte att du behöver vara orolig att du kommer att jämföra dem, eftersom allt runt Tille blev så otroligt speciellt på grund av hans sjukdom, och han är otroligt speciell och det kommer du nog bara att komma ihåg som positivt, och ha det i bakhuvudet och njuta av den nya bebisen iså fall, och det skulle nog Tille vilja också.
    Hoppas Ni får en bra dag!
    Tittar in senare...

God morgon Tilleman! Hoppas du sovit gott uppe i det blå. Ha nu en riktigt busig dag med dina änglavänner.
    Du vet att du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Fjärilar.

De kommer,
    fyller oss med hopp och glädje
    De försvinner, men deras intryck och närvaro,
    skönhet och glädje
    kommer alltid att stanna kvar hos oss
    - nu och för evigt?

Okänd

• sgr

God morgon familjen!
    Hoppas Ni inte har lika tråkigt väder som oss. Sitter här och snorar jag också, det är så typiskt att man blir förkyld när man har planerat att göra någonting. Hoppas din förkylning har gått över till på söndag. Kan tänka mig att det kommer att bli jobbigt att läsa boken om Tilleman, kan inte tänka mig hur Ni känner Er. Men när man tänker på honom och hans underbara ögon med sådan livskaraft man sällan skådat så värmer det så otroligt mycket i hjärtat.
    Hoppas Ni får en bra dag!
    Tittar in senare...

God morgon Tilleman! Hoppas du sovit gott. Kan Ni inte leka med något annat än vatten idag tror du? Okej, Ni måste väl få busa med det Ni också!!!
    Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej!

Var det 24 maj nyhetsinslaget skulle vara på "stora" TV4???

Kram
    Sandra/sgr

• sgr

Hej!
    Vad är det för slags människa som skickar mail till Aftonbladet utan ha kollat upp fakta???
    Hur som helst, det måste vara lite pirrigt att åka till Thailand? Vad roligt att Liam ska få åka till Stockholm med den kompis, som sagt Ni verkar verkligen ha en toppen släkt runt Er...
    Såg hela inslaget på Tv4, kan fortfarande inte se utan att gråta en skvätt, men det är väl kanske mänskligt.
    Hoppas Ni får en trevlig kväll, och sov gott!!!
    Kikar in i morgon.

God natt Tilleman!
    Hoppas du haft en rolig dag, sov nu rikigt gott och dröm söta drömmar, hoppas du ser mig vinka mot himmelen nu(vink).
    Snusningar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej!
    Visst var det 24maj det skulle sändas?

Kram
    Sandra/sgr

• sgr

Älskade barn.

"Så kom du då till oss du älskade barn,
    och grep våra hjärtan med kraft.
    Med ens fick allting mera mening,
    långt mer än det någonsin haft.

Du log så du strålade, din själ lyste så klar,
    Du fångade all ömhet omkring,
    små fötter och fingrar, din hud och din doft
    så underbart skapat allting.

Ditt liv skulle vi följa och finnas för dig
    och dela din glädje och sorg.
    När skuggorna hotade ditt solsken,
    så var vi din tryggade borg.

Idag vill vi visa för vänner och släkt,
    den gåva vi fått att bevara;
    Ett barn vi fick älska och skydda från ont,
    en lycka för stor att förklara."

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

God morgon familjen!
    Ja, det är inte roligt att ta sprutor, jobbigt att du är dålig i magen. Hoppas Ni får en strålande dag, med samma solsken som vi har. Kikar in senare...

God morgon Tilleman! Tacj för att du fixat sån sol och värme åt oss. Himmelen är alldeles blå som dina vackra ögon.
    Hoppas du får en riktigt bra dag med dina änglavänner.
    Du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Go´natt familjen!
    Sov gott och dröm goa drömmar.Hoppas Ni fick en trevlig kväll med era vänner och att förrätten blev lyckad.
    Kikar in i morgon...

God natt Tilleman! Hoppas du haft en rolig dag, tack för solen den värmer oss precis som du gör.
    Dröm söta drömmar...
    Snusningar
    /Sandra sgr

Svar på tråden Tilles tråd