Tilles tråd
Hej Therese!
Tusen tack för att ni låtit oss få ta del av den bok som ni gjort till minne av er underbare lille prins, Tille. Vi är så tacksamma för att vi har fått köpa den. Jag kommer att köpa den andra också, när den är klar och kommit ut i handeln, var så säker.
Kul att hör att det har kommit in så mycket pengar. Det är lillemans och er förtjänst. Det är för att ni har låtit oss få ta del av er och Tilles kamp. Ni har berört så många människor. Det känns som att man känner er, fast att man aldrig träffats. Alla känner så oerhört mycket för er lille prins. Det har ni ju märkt. Tille har fått nya kamrater och då tänker jag speciellt på Magnus i Hemgårn. Han skriver många dikter och annat till Tille som får mig att bara stortjuta. .....
Skönt att badet gick förhållandevis bra. Känns inte så bra att Tille nu sover så hårt, men säkert bra för Tille själv. Det är av egosjäl som man vill att han ska stanna kvar lite längre. Jag vet att jag inte ska tänka så. Men det kanske är så att han väntar med sin resa tills det att Dea har fått komma hem och säga hej då. Han verkar ju vara en riktig kämpe er lille fjärilspojke. Jag slutar aldrig att förundras över hur han orkar. Han får sina krafter genom er kärlek. det är jag helt övertygad om.
Vad gott att ni nu ska sätta er och fika lite med Liam. Skönt för honom att ni är sådana klippor till föräldrar. Själv hade jag säkert varit helt under isen....
Har varit och handlat lite påskliljor och penseer som jag ska gå ut och plantera i mina krukor. Idag har vi fint väder här i Lidköping, men imorgon ska det visst bli regn, så jag får väl passa på idag.....
Ha nu en skön eftermiddag och mys med Tille och Liam så mycket ni bara kan!
Många styrkekramar och fjäderpussar till er och Tilleman!
Erika