Hejsan på er! Länge sen jag skrev men jag tänker på er varje dag!!! Skönt att höra att midsommarn (säger man så) förflöt på bra. Vi var på lite firande i Halmstad och hade det kul! Resan hem var dock inte lika kul då Jesper 3 år behövde kräkas och sedan fick ont i snoppen. Stackars kille, helt röd och svullen blev den, aj aj aj. Någon inflammation var det så vi fick åka till doktorn och spola rent. Så det kan gå!!!
SÅ himla kul att höra att ni kan göra en PDG. Håller alla tummar jag kan åt er!
Ha nu en underbar semester, låter kul med bilandet, jag och min man är förtjusta i bilsemestrar, har dock inte gjort det så mycket sedan barnen föddes, vi ska försöka oss på det nästa sommar, till Lalandia i Danmark, ska bli kul! Har ni vägarna förbi Jönköping är ni hjärtligt välkomna!!!
Tille, Tille, Tille lille vän. Tänker på dig, har ditt kort på jobbet, du tittar på mig och får mig att jobba på lite bättre!!! Ta hand om dig och alla dina vänner där uppe! Massor med nattiskramar till er!
Ser fram emot när pinsen kommer, jag har ju beställt ett gäng och det är många på jobbet som vill köpa av mig så det känns jättebra!
Kram Anna