• nisse

Tilles tråd

Hejsan på er! Det är så himla kul att få höra om era äventyr. Känner igen mig lite då jag själv var på Koh Samui för några år sedan, men vi missade mycket märker jag!!!;0) Hoppas resan hem går bra, när man väl är på väg hem så vill man ju bara hem. Tänk vad glada barnen blir när de får sina presenter! Vilket underbart hårspänne du har köpt.

Tille, Tille, Tille! Vill bara säga hej hej till dig. Lille vän, jag tänker på dig och dina vänner där uppe ska du veta! Ha det så bra och sov så gott!

Kramar på er!

• nisse

Therese & NIcklas!

Vill bara önska er en bra resa hem, kör försiktigt från Stockholm!

Massor med kramar!

Tille, Tille, Tille, massor med kramar till dig också. Hoppas du får en härlig dag. Vi ska på kalas idag, finns det balonger där ska jag skicka upp en till dig lille vän!

• nisse

Hejsan på er! Känns det skönt att vara hemma igen?! Lika härligt som det är att vara borta så är det ju faktiskt rätt så skönt att komma hem igen också! Tur är väl det! Vad sa Dea och Liam om presenterna! Tänk att ni redan har hunnit med ett träningspass också! Fatta att vi vann VM-GULD!!!Hoppas de hör av sig från KK snart också, håller alla tummar för er! Oj då, tala om att byta ämne många gånger på tre rader!!! God natt på er!

Tille, Tille, Tille, sov så gott! Tänker på dig min lille kämpe!

Massor med kramar till er alla!!!

• nisse

Hejsan på er! Vill bara passa på att önska er lycka till i morgon! Mina tanker kommer vara med er, det är dom alltid men extra mycket i morgon!!!

Tille, Tille, Tille, tusen godnattkramar till dig mig vän. Tänk att man kommer få se dig på TV i morgon, ska bli så spännande tycker jag! Mina tårar kommer spruta antagligen men jag vet ju att du har det bra där du är nu!!! ;0)Sov nu jättegott i natt så hörs vi i morgon.

Kramar till hela familje!

Anna

• nisse

Hej på er!

Såg er i morse på tv och ni skötte er ju galant, jag hade inte trott något annat;0). Tårarna började rinna och jag fick bita ihop och försöka skärpa mig lite inför alla jobbarkompisarna!!! Ser fram emot dokumentären i kväll, att få se Tille!!! undrar hur man kommer reagera?! Tårarna kommer antagligen spruta! Vad bra att NI är nöjda med dokumentären, det är ju huvudsaken. Jag tror nog att alla vi andra kommer vara jättenöjda också. Vi kommer ju få se våran lille hjälte och kämpe!

Therese! Måste bara fråga (svara bara om du vill), var ni har fått namnet Tille ifrån? Jag har aldrig hört det innan, det är ju ett underbart namn?!

Ha det nu så bra, jag tittar in efter jag har sett Tille på tv. Vad kul att Dea blev så glad för sitt rum och sina presenter!

Tille, Tille, Tille! Hoppas du har det bra där uppe bland molnen! Tänk att du kommer vara på tv ikväll, det är mååånga som kommer att titta på dig då! Massor med kramisar på dig. Tänker på dig lilleman ska du veta. När jag tänker på dig får jag ett litet uttryck i huvudet som jag och min bästa kompis sa när vi var mindre "puss och kram hela dan"

Massor med kramar till er!

Anna

• nisse

Hejsan på er!

Måste bara tacka för den underbara dokumentären igår! Det var så fint att få se Tille live, lille gubben! Ni är helt underbara och sprider så mycket kärlek. Lycka till i bebisverkstan!!!

Tille, Tille, Tille! Tänk att du var med på tv igår. Du var ju självklart den stora stjärnan, du var helt underbar. Vilka vackra ögon du har. Du är så lik din mamma! och din mamma är väldigt lik sin mamma måste jag lov att säga. Ta nu hand om dig och alla dina kompisar där uppe. Tänker på er!!! "Puss och kram hela dan".

Tusen kramar från Anna

• nisse

Hej Therese!

Oj oj, känner igen det där med bilen. Lyckades köra bort sidospegeln på vår bil en gång när Jesper var jätteledsen och jag skulle räcka honom en leksak när jag körde. Jag veeeeeeeet att man inte ska göra det men jag kunde inte heller stanna precis där jag var, ja ja!!! Detta får jag fortfarande höra en hel del pikar om!

Ser fram emot att få boken om Tille, fick en bekräftelse på beställningen igår! ;0)

Tille, Tille, Tille, ha det så bra där uppe. Tänker på dig ska du veta!

Ha en underbar helg, hoppas på lite bättre väder!

Kramar från Anna

• nisse

Tille Tille Tille, ville bara titta in och säga hej! SÅ underbart väder det är idag, så härligt att se blå himmel igen. Tänker på dig lille vän! Massor med kramar till dig!

Stor kram till Therese och Nicklas också. Grattis på morsdag Therese! Väntar fortfarande på att höra grattis från min man men jag får nog ge upp hoppet snart, han är värdelös på att komma ihåg sånt. Väntar fortfarande på min 30-årspresent (jag fyllde 30 i juli förra året!!!!). Ja ja, han är sån och det är nog inte så mycket jag kan göra åt det!

Ska iväg snart och ha ett tårtparty! Istället för att sälja plastburkar eller kläder så säljer jag saker för att kunna dekorera tårtor! Jättekul faktiskt. Det finns så mycket kul man kan göra med enkla medel. Sen har jag också hört att när man konsumentgranskar, eller smakar rättare sagt, det man har bakat eller gjort så räknas inte kalorierna alls på samma sätt som annars!!!! Jättepraktiskt tycker jag, eller vad säger ni!

Ha det så bra, tittar in i kväll igen. Kram

• nisse

Hej hej!

Therese! Hur gick det att springa, du är ju redan hemma menar jag! Jag hittar alltid på en massa dåliga ursäkter för att inte springa vårruset men nästa år!!! ska jag försöka ta mig kragen! ;0)

Vill även skicka en jättekram till hela familjen. Ni är så himla goa och jag är så tacksam att ni har delat med er av Tille och resten av familjen också. Helkul med katterna, tänker fortfarande en del på min katt som jag hade för många år sedan, man fäster sig så vid djur.

All lycka med bebisverkstan och som sagt sommaren kommer nog bara rinna iväg!

Ha det så bra, tänker på er!

Tille, Tille, Tille, tusen gonattkramar till dig och dina kompisar där uppe! Ta hand om lille Berat nu och alla andra som kommer till er där uppe! Tänker mycket på dig min lille vän!

Kram Anna

• nisse

Hoppas verkligen ni har haft en trevlig kväll och att vädret höll i sig! Brännboll och picknick är ju aldrig fel!!!

Tänkte bara fråga Therese, är det mest vanligt att pojkar får EB eller är det flickor också! Har mest hört talas om pojkar som har haft det?

Tille, Tille, Tille! Vilket underbart väder idag, så härligt. Efterlängtat får man säga. Ha det så bra där uppe, tänker på er alla!!!

Kram på er!

• nisse

Hoppas ni har haft en härlig helg! Vädret har ju blivit lite bättre även om det blåser än hel del! Men det är ju skönt när solen skiner och himlen är blå, det är ju bara att ta på sig vinterjackan om man fryser (det fick jag göra idag i blåsten!!)
    Tänker mycket på er! Therese, så skönt att höra att du har så bra chefer på jobbet, lycka till när det är dax att jobba igen!

Tille, Tille, Tille! Min lille vän. Hoppas du har det bra. Jag är lite nervös inför i morgon då jag ska till doktorn med min store kille Jesper som är 3 år. Han har haft några krampanfall och nu ska vi träffa doktorn igen! Du kan väl tänkte lite extra på oss kl 9:15 i morgon!!! Sov så gott vännen, tänker så mycket på dig ska du veta! Tusen kramar till dig och dina vänner där uppe!

Kram

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän! Det gick bra hos doktorn idag för Jesper. Tack för att du tänkte på oss. Det fanns en massa fina fjärilar som hängde i fönstret, stora, gula och vackra var dom. Kände på en gång att du var men oss!!! Vi ska på några återbesök till men det var inget vi behövde oroa oss för så det känns jättebra. Sov nu så gott där uppe lille vännen! Kram

Therese, tack för Tille-hälsningen jag fick idag. Blev jätteglad. Ser fram emot böckerna som antagligen kommer på fredag och pinsen kommer ju när dom kommer, stressa inte!!! ;0)

Kul att det gick bra med all personal där ikväll. Med smörgåstårta så kan det ju inte bli fel! Ta hand om varandra och ha en härlig söndag i morgon ;0).

Kram

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän! Ville bara säga natti natti, har försökt få min store kille Jesper att somna en bra stund nu men han har så svårt att somna. Du kan väl titta till honom lite så han lugnar ner sig och känner lite ro ;0)

Therese och Nicklas! Hoppas ni får en bra helg när ni åker bort till Boden! Måste ju vara kul att få träffa dom igen men det väcker väl också många olika känslor kan jag tänka mig. Kommer tänke på er!

Ha det så bra, ses i mon´!

• nisse

Ville bara säga god natt till er! Har fått boken om Tille idag och har läst ut den också. Tårarna rann, tiden i början måste ha varit fruktansvärd! Tack för att ni delar med er! ;0)

Tille, Tille, Tille, när jag satt ute och läste din bok idag så kom den en underbar gul fjäril och satte sig på min stol! Tala om att du hänger med på allt som händer ;0) Märkte även att du var med när jag var vid min systers nyinköpta sommarstuga. Då kom du och en vän fram när vi var nere vid sjön. När min lille Jesper fick syn på er fjärilar försökte leka tafatt med er, han storskrattade verkligen! Lille vän, tänker så mycket på dig! Alla nattiskramar i världen till dig!

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän! Ville bra säga nattinatt och sov så gott där uppe bland molnen! Tänker på dig ska du veta! På lördag ska jag åka till min mamma och lämna en försenad morsdagspresent, boken om dig! Hon kommer bli jätteglad vet jag, hon har tagit dig till sitt hjärta precis som alla vi andra! Massor med nattiskramar till dig vännen, sov så gott!

Therese! Tänker mycket på er hela familjen. Hoppas ni får ett härligt sommarlov, kul att Dea snart kommer upp! Ha det så jättebra och ta hand om er!

Ja just det, HEJA SVERIGE!!!

• nisse

Vill bara titta in och önska glad midsommar! Hoppas verkligen att solen kan titta fram lite mer i morgon. Ska åka ned till Halmstad med familjen och fira midsommar ihop med två andra familjer så det ska bli kul! Ha en härlig dag i morgon nu, tittar in efter helgen igen! Kram på er!

Tille, Tille, Tille, min lille vän. Tänker på dig, men det vet du nog. Ta hand om dig och hoppas du får en härlig dag i morgon, tänk att sitta där uppe på ett molm och titta ner på alla som dansar runt dessa midsommarstänger, det kommer nog se roligt ut. Hoppas ni kan ha en egen liten groddans där uppe bland molnen! Tusen kramar till dig och dina vänner där uppe. Puss och kram, hela dan!

• nisse

Hejsan på er! Länge sen jag skrev men jag tänker på er varje dag!!! Skönt att höra att midsommarn (säger man så) förflöt på bra. Vi var på lite firande i Halmstad och hade det kul! Resan hem var dock inte lika kul då Jesper 3 år behövde kräkas och sedan fick ont i snoppen. Stackars kille, helt röd och svullen blev den, aj aj aj. Någon inflammation var det så vi fick åka till doktorn och spola rent. Så det kan gå!!!

SÅ himla kul att höra att ni kan göra en PDG. Håller alla tummar jag kan åt er!

Ha nu en underbar semester, låter kul med bilandet, jag och min man är förtjusta i bilsemestrar, har dock inte gjort det så mycket sedan barnen föddes, vi ska försöka oss på det nästa sommar, till Lalandia i Danmark, ska bli kul! Har ni vägarna förbi Jönköping är ni hjärtligt välkomna!!!

Tille, Tille, Tille lille vän. Tänker på dig, har ditt kort på jobbet, du tittar på mig och får mig att jobba på lite bättre!!! Ta hand om dig och alla dina vänner där uppe! Massor med nattiskramar till er!

Ser fram emot när pinsen kommer, jag har ju beställt ett gäng och det är många på jobbet som vill köpa av mig så det känns jättebra!

Kram Anna

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän. Tänker på dig och vill skicka dej massa nattiskramar! Sov så gott! Kram

• nisse

Glömde ju säga hej till resten av familjen! Semestern verkar ju vara toppen. Vädret är ju helt underbart, är bara så glad att vi har många träd i vår trädgård så man kan hitta lite skugga ibland!

Vattenäventyr är ju alltid lika kul, kommer ihåg när man var lite och åkte mycket vattanrutchebana (heter det så?) och sedan när man la sig på kvällen så kändes det som att man låg och åkte fortfarande, det gungade i hela kroppen! Ja ja, ha det nu så jättebra, tänker mycket på er, kör försiktigt.

Min svärmor har nu fått låna min bok om Tille-lille, hon blev jätteglad att jag hade den. Ska bli spännande och se vad hon säger om den, jag har förvarnat henne om att näsdukar är bra att ha nära. Den lille killen griper ju verkligen tag om ens hjärta.

Kram på er!

Svar på tråden Tilles tråd