Inlägg från: MuminMy |Visa alla inlägg
  • MuminMy

Tilles tråd

upprepar info från sidan 486:

*info*
    En tråd stängs inte pga av att enskilda inlägg inte är okej, att anmäla sitt eget inlägg är alltid att rekommendera, då slipper man oftast "påföljd". Alla referenser till insamlingar, av vilket slag det än månde vara, ska hållas privat och inte i forumet.
    /Moderator
  • MuminMy

Therese: Du kanske kan uppdatera din trådstart med följande:

"Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd"

/my - sjalmamma och effellare
  • MuminMy

Nalle: Ingen har hotat med att stänga tråden och vad som hände den gamla är glömt och förlåtet av Therese (och det är bara det som räknas) tror att jag talar för alla när jag säger att vi håller aggressioner om sådant borta från denna tråd.

Mina informationsmeddelanden är enbart till för att enskilda medlemmar som skriver i denna tråd ska slippa varningar för att de bryter mot reglerna.

Jag blir jätteledsen när du inte säger att jag har något hjärta Gråter jag försöker så gott jag kan se till allas behov... vara medmänniska i första hand... moderator i sista... snälla försök att inte låta ilska förmörka denna tråd...

• MuminMy

Go natt du lilla fantastiska kille, må nattens varma mörker ge dig vila och lindring

*snusar fjäderlätt på din panna*

/my m. familj
  • MuminMy

Hemgårn: Hoppas du har alla "avsnitt" samlade, de förtjänar att publiceras!

• MuminMy

*tassar in och gläntar på dörren och undrar hur natten varit*

• MuminMy
    Hej Tille

Hoppas du har haft en bra dag! Vi tänker mycket på dig - du har lärt oss massor, det är vi dig evigt tacksamma för... önskar bara det fanns något vi kunde göra för att återgälda den stora gåva du gett oss, men kanske vetskapen om att du berört oss är tillräckligt...

Jag hoppas natten skänker dig vila och ro, att du drömmer sköna drömmar om alla vackra platser Magnus berättar om och att nattens mörka varma famn är varsam mot din sköra kropp....

*blåser solvarma fjäderlätta pussar på din panna*
    /my med familj
  • MuminMy

Orden är slut, försöker hitta något trösterikt att skriva till dig Tille ... du stannar kvar, varför vet du bara själv, vad du väntar på, vad du kämpar för... vi vuxna kan inte förstå men vi beundrar dig och hoppas du får vad du önskar...

• MuminMy
    Vi önskar dig, älskade Tille, en fin påsk, ta väl hand om din familj.... *blåser fjäderlätta solpussar på din panna*
    /my med familj
  • MuminMy

*står på perrongen och vinkar av tåget *

Så liten men ändå så stor
    Så ung men ändå så vis
    Du gav så många så mycket
    Hoppas du nu funnit ditt din väg

Vi är såklart ledsna, men inte för att du åkt utan för att din tid var så kort, vi önskar så att du fått stanna hos oss, men det var nog nån där hos änglarna som behövde dig mer än vad vi gjorde. Ta hand om alla änglabarnen, och viska gärna vilken färg du valde på chokladen...

/my, macallan och V

Svar på tråden Tilles tråd