• Bonus

Tilles tråd

Go´natt på er. Hoppas att det blir en lugn natt. Beundrar er mycket att ni orkar svara på alla frågor bra och dåliga Tur att ni har varandra och många runt om som finns
    där för er när ni behöver..
    Denna tråd har nog fått många att ändra sin syn på livet!!!!
    Kram
    Omtanken är den bästa av alla tankar

• Bonus

Så var det en ny dag!! Undrar hur den är... Hoppas på att natten varit "bra".
    Kram
    Omtanken är den bästa av alla tankar

• Bonus

Kikar för bi igen!! Såg i att Tille fortfarande håller i !! Vill nog vara med i påsk,

vad härligt att lägga sig i ett bad med en bra bok. Ladda batterierna .........

omtanken är den bästa av alla tankar

• Bonus

Hej Therese!! Var inne och tittade på Tille i pappas galleri och tycker att han ser harmonisk ut. Ögonen säger mer än 1000 ord..
    Hoppas att ni får en bra dag
    kram

• Bonus

Go´kväll på er hoppas att ni får en trevlig kväll i goda vänners lag....
    kram

• Bonus

Go`morron på er!!!! Hoppas att natten varit snäll mot er och att ni har fått sova gott....
    Hoppas att ni får en "bra dag även i dag"
    kram

• Bonus

Hej !!! Hoppas att inte Tille har ont...
    Och att dagen trots allt blir "bra"
    kramar från oss

• Bonus

Förundras varje ny dag som Tille är med. Men med de föräldrar som han har är det inte så konstigt, så mycket kärlek............

• Bonus

Hej Therese!Sitter just nu hemma hos mina föräldrar och mina syskon har varit här tidigare idag och vi pratade om er ,,, ´men då säger de att de inte orkar läsa om er på AB vilket jag tycker är synd för ni gör så otroligt myckeet men då säger de attde de bara tänker för mycket på det medan jag tycker att det kan man inte tänka på för mycket .....
    Livet är tyvärr inte rättvist....... Men Jag vet att genom att finnas här hjälper jag på något vis till, vet inte om jag tänker rätt men det är så jag känner..... Hoppas att ni kan planera er resa i sommar och att ni orkar med den.............

kram

• Bonus

Hoppas att ni får en bra natt!!!!!

Omtanken är de bästa av alla tankar

kram!!!

Svar på tråden Tilles tråd