• sgr

Tilles tråd

God morgon familjen!
    Hoppas Ni vaknat till en lika underbar morgon som jag. Här uppe har vi det jättevarmt. Spännade det ska bli, imorgon bär det av- lite pirrigt måste det kännas? Ha nu en riktigt bra dag och mys med Liam. tittar in senare...

God morgon världens lilla prins!
    Hoppas du sovit gott på dina mjuka moln. Tack för solen du strålar på oss. Himmlen är lika klarblå idag som dina underbara ögon. Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

God morgon!
    Hoppas resan gick bra, att ni fick slappna av och sova på flyget.
    Jag hoppas Ni kom fram till strålande väder och bra hotell.
    Ha det nu så bra och njut så mycket Ni kan för det är Ni värda.
    Tittar in senare...

God morgon Tilleman! Hoppas du sovit gott. Ha nu en riktigt busig dag som bara du kan.
    Du vet att du finns i mitt hjärta...

Kram
    Sandra/sgr

• sgr

God morgon!
    Hoppas Ni får en bra dag i Thailand, sola nu inte för mycket så Ni bränner sönder Er.
    Njut..

God morgon lilleman!
    Hoppas du sovit gott. Kika ner lite extra mycket på mamma och pappa när dom är i Thailand så att de inte bränner sig i den varma solen och blir sjuka. Ha en busig dag Tilleman.
    Du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej!
    Vad roligt att resan gick bra trots sömnbrist...
    Hoppas hotellet var fint.
    Ja, Tille han är med Er vart Ni än åker, han finns ju överallt.
    Ha det nu riktigt skönt!

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej Therese och Niklas!
    Hoppas Ni haft en bra kväll. Vad mycket spännande Ni får vara med om. Vad jobbigt att gårdagen var jobbig med tankar på Tilleman, men det är ju inte konstigt att du saknar knyttets fysiska närvaro, men han kommer att hjälpa dig igenom det.
    Hoppas att Ni får en bra dag imorgon.
    Tittar in då...

Godnatt Tilleman! Dröm söta drömmar där uppe i det blå. Vaka lite extra över mamma när hon känner sig ledsen och saknar dina strålande ögon, men det vet jag att du gör.
    Sov gott...

Snusningar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej Therese och Niklas!
    Hoppas Ni haft en bra kväll. Vad mycket spännande Ni får vara med om. Vad jobbigt att gårdagen var jobbig med tankar på Tilleman, men det är ju inte konstigt att du saknar knyttets fysiska närvaro, men han kommer att hjälpa dig igenom det.
    Hoppas att Ni får en bra dag imorgon.
    Tittar in då...

Godnatt Tilleman! Dröm söta drömmar där uppe i det blå. Vaka lite extra över mamma när hon känner sig ledsen och saknar dina strålande ögon, men det vet jag att du gör.
    Sov gott...

Snusningar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej!
    Vad roligt att Ni har skönt och mår bra. Dea kommer säkert att bli överlycklig över sin nya klänning. Liam verkar må bra med din mamma.Vi kommer givetvis att stötta er 24 maj, vi finns alltid här för er...
    Ha nu en underbar kväll och ta hand om varandra.
    Sov gott...

Godnatt Tilleman! Hoppas din dag varit bra. Du satt väl bra där uppe och skrattade åt pappas val med fotmassagen. Du lär nog få se mycket roligt där uppifrån. Sov nu gott på dina mjuka moln och dröm söta drömmar.
    Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Snusningar
    /Sandra/sgr

• sgr

Go´natt! Vad kul ni verkar ha där borta. Roligt att det nya huset var bra. Ha nu en riktigt skön kväll och sov gott....

God natt Tilleman! Sov gott där uppe på dina mjuka moln. Tänker på dig ofta...
    Snusningar
    /Sandra/sgr

• sgr

God morgon Therese m. familj!

Hoppas Ni sovit gott och att det är en solig dag där borta i fjärran land. Har glömt när det var ni skulle hem...
    Men i alla fall ha en skön dag...

God morgon Tilleman! Hoppas du med sovit gott på dina mjuka moln. Hitta nu på något roligt bus med dina änglavänner och ha en riktigt busig dag...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sgr

Go´morron Therese och Nicklas!
    Hoppas Ni får en trevlig dag hos elefanterna. Ta´t lugnt med solen, ni är säkert jättebruna ändå. Ha nu en bra dag....

God morgon Tilleman!
    Tänker på dig ständigt. Jag hoppas du sovit gott och mår bra.
    Än idag är det svårt att förstå att du flyttat dit upp. Men vi kommer ju att ses en dag. Ha nu en riktigt busig dag med dina vänner. Du vet att du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

Svar på tråden Tilles tråd