Inlägg från: Siv1974 |Visa alla inlägg
  • Siv1974

Tilles tråd

Hei lille Tille vennen. Nå er enda en dag over og du har vel lagt deg på din sky for noen timer siden, eller? Du er titt og ofte i mine tanker vennen. Sov godt i natt og drøm søtt. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen og god morgen. Sola skinner i dag og det er varmt her hos oss i Oslo. Kos deg sammen med dine englevenner og ha det gøy i dag:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Har du hatt en fin dag i dag? I dag så jeg to sommerfugler (fjäril) der hvor vi var på besøk og jeg tror det var deg og din englekompis:)God natt gode vennen min og drøm søtt på din sky der oppe. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) I dag reiser din mamma og pappa på ferie. Kanskje du ser dem fra skyen din når de flyr forbi? Da må du vinke til dem vet du:) Kos deg der oppe i det blå og ha en fin dag. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Har du hatt en fin dag i dag? Så du din mamma og pappa der oppe? Husket du å vinke til dem? Sov godt lille prins og drøm søtt på din lille sky:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Her skinner sola i dag også. Michael og jeg skal snart på babysvømming og lære noen nye triks i vannet. Ha en fin dag sammen med alle englevennene dine der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

Hei Terese og Nicklas:) Så fint å høre at dere har kommet frem. Hvordan var flyturen? Nå må dere kose dere og ta godt vare på hverandre:) Ha en fin dag. Klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen. Har du hatt en fin dag i dag? Håper det:) God natt lille stumpen og drøm søtt på din sky høyt der oppe:) Suss og klem fra meg.

God natt Therese og Nicklas. Dere skal vel ikke legge dere riktig enda så ha en trivelig kveld:)

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper det er sol og fint vær hos deg i dag også og at du leker og har det gøy der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

God morgen Therese og Nicklas:) Ønsker dere en strålende dag. Kos dere:) Klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Hvordan har dagen din vært sammen med de andre englebarna? Håper du og de andre har hatt en vidunderlig dag:) God natt vennen og sov godt. Suss og klem fram meg.

Therese og Nicklas: Selvfølgelig kan man savne den man elsker så høyt innimellom. Sorg er ikke godt, men nødvendig i prosessen:) Ta godt vare på hverandre og kos dere videre på ferie:) Klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du får en fin dag sammen med alle englevennene dine der oppe i det blå:) Her skinner sola og nå skal vi snart ut en tur på lekeplassen. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ønsker dere en riktig fin dag. Håper dere får slappa av og tatt livet med ro mens dere har ferie:) Klem fra meg.

Svar på tråden Tilles tråd