Inlägg från: ÖRTEGREN |Visa alla inlägg
  • ÖRTEGREN

Tilles tråd

natti natti och sov så sött utan smärta lilleman...ljuset är tänt för dig och och vi tänker på dig..kram kram kram och kram...susanne

• ÖRTEGREN

ville bara titta in säga godnatt till er familj och hoppas att ni kan sova gott...tänker på er och sänder massor med kramar/ susanne

• ÖRTEGREN

Godmorgon....familjen hoppas ni har fått sova ...och att ni får en skön dag ...tänker på er och sänder en massa kramar..från en solig landskrona/ susanne

• ÖRTEGREN

hej hej...hur gör ni när ni skall tända en stjärna på niomånader.se/ susanne

• ÖRTEGREN

nu tände vi ochså en lite stjärna för Lille Tille...(Tille blå)...kram susanne

• ÖRTEGREN

Hej Therese och Nicklas, hoppas att ni får en fin dag imorgon på er minnesstund ..kommer att tänka på er extra mycket(tänder ochså ljus och släpper iväg fina ballonger för lille Tilleman)ni är underbara föräldrar. sänder varma styrkekramar från vår familj till er inför morgondagen .../ kram susanne

• ÖRTEGREN

skönt att allt fungerade som planerat..har tänkt på er hela dagen har ljusen tända och släppt iväg lite ballonger för tilleman (vila i ro lille vännen)...ta nu hand om er, ...sänder varma vårkramar till er alla /susanne med familj

• ÖRTEGREN

Hej Therese och Nicklas
    ..det är vi som tackar er för att ni har delat med er och att vi fått lära känna er och lille Tille ..jag har idag fått boken om Tille och måste säga att den är otroligt fin. Mina tårar ..ja de bara rann när jag blädrade i boken och jag har ochså lyssnat på låten och den var jättefin med likaså inslaget i TV4 mitt.
    Hoppas på en fin valborgshelg för er, ...många varma vårkramar från Landskrona / Susanne med familj

• ÖRTEGREN

hej hej...nu äntligen kan jag kika in här, har jobbat länge idag men är ju tvungen att se hur ni har det,..tänker på er och hoppas att allt är ok med er idag , sänder varma kramar från landskrona ... susanne med familj...natti natti..

• ÖRTEGREN

Hej lille Tilleman dig tänker vi på varje dag, och hoppas du har det bra med dina små änglavänner...natti natti sov så sött lille vän..

• ÖRTEGREN

hej hej...hoppas ni nu har det skönt i Thailand..vi har det rätt varmt här oxå..ha det gott och koppla av..vi tänker på er...kram kram/ susanne

• ÖRTEGREN

hej hej..hoppas ni har det gott i Thailand..tänker på er..kram/ Susanne med familjen

• ÖRTEGREN

hej hej..hoppas ni har det bra och har haft riktigt skönt väder. tänker på er ..har bara hunnit och läsa lite , vart väldigt upptagen ett tag nu men idag var jag bara tvungen att skriva lite ju.. många kramisar från skåne./susanne

• ÖRTEGREN

hej hej..hoppas ni har det bra o allt är ok med er tänker på er/ kram susanne

• ÖRTEGREN

hej hej..välkommen hem Therese och Nicklas...och stora kramisar från oss till er familj, vi ser fram emot morgondagen att få se er lille tille på riktigt..vi tänker på er/ susanne med fam.

• ÖRTEGREN

tille plutten vi tänker på varje dag...bamsekramar

• ÖRTEGREN

antitanti...en sån fin bild du har gjort..

Svar på tråden Tilles tråd