Tilles tråd
Hej och god förmiddag.
Hoppas att ni får en bra dag.
Tille lille ha riktigt mycket bus för dig idag tycker jag. Min busiga Linus fyller år idag så du kan väl busa lite för honom med .
Ha en bra dag du med.
Många många kramar.
Hej och god förmiddag.
Hoppas att ni får en bra dag.
Tille lille ha riktigt mycket bus för dig idag tycker jag. Min busiga Linus fyller år idag så du kan väl busa lite för honom med .
Ha en bra dag du med.
Många många kramar.
Hej Therese och Niklas.
Hoppas dagen har varit bra. Tråkigt att folk inte kan förstå hur saker och ting ligger till.
Therese: hoppas allt gått väl med träningen idag.
Jag tänker på er båda och givetvis även på Dea och Liam.
Tille lille: vilket väder vi haft idag, strålande solsken. Nu är det verkligen vår här hos oss.
Hur har din dag varit då????
Du som säkert alltid har sol och fågelsång., Mycket bus har det blivit idag skulle jag tro och det är du ju väl värd. Men som du vet tar ju även dina dagar slut och du måste sova lite på de vita små duniga molnen så att du orkar busa lika mycket och lite till imorgon.... Eller hur.?!!!!!!!!
Sov så gott nu gullungen och dröm alla dina vackra drömar. Låt dina underbart blå ögon vila en stund.
Snusningar och många många kramar till dig....
Till din underbara familj som är kvar här hos oss på jorden vill jag bara önska en god natt. Många många kramar.
Lena
Ps: har sett hela intervjun nu: Måste bara säga ni är så starka och fantastiska människor. Tack för att ni finns och delar med er av ert liv. ds
Godmorgon godmorgon.
Ha en underbar dag.
Många många kramar.
Ville bara säga god morgon.
Ha en bra dag i solen.
Tille-lille: Ha så skoj idag med mycket bus och lek.
Snusningar.
Kramar till familjen.
Tille lille: Nu ska jag snart gå och sova för här har det varit fullt ös hela dan och kvällen och imorgon kommer det massa barn hit och busar.
Hoppas du haft en bra dag bland molnen. Sov nu så gott hjärtat så du orkar busa en massa i morgon med.
Therese och Niklas hoppas att er kväll blivit bra.
Tänker på er ofta.
Sov så gott när ni väl kommer i säng.
Många många kramar.
Lena.
Kikar in en snabb sväng.
Therese och Niklas: Ha en underbar resa och njut av att lata er och ta igen er det är ni mycket mycket väl värda. Ta hand om er.
Tille lille: vi hörs imorgon igen. Sov nu så gott bland molnen.
Tänker på dig.
Tänker på resten av familjen också.
Många många kramar.
Lena
Hej hej.
Kikar bara in till er snabbt och önskar en god natt idag.
Skriver mer nån annan dag.
Hoppar in och säger ett tidigt god natt idag både tillTille och hans underbara föräldrar.
Hoppas ni har det riktigt bra Therese och Niklas.
Många många kramar.
Lena
Hej hej.
Tänker på er. Ha det gott i solen. Hoppas att middagen blev bra.
Kramar om er.
Tille lille hoppas att alla lekar går bra där uppe bland molnen.
Vet att du har det bra.
Många många kramar.
God natt Tille lille. Ha enbra dag med änglarna i morgon.
Många många kramar