Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hej, dere gode fantastiske. Så glad jeg ble da jeg leste at det gikk bra hos begravelsesbyrået. Og at kvinneklinikken ringte. Så bra med alt det positive midt oppe i det her. Ingen fortjener mer enn dere alt det positive. Det kjennes veldig bra at du fortsetter å skrive din dagbok. Tror ingen her på fl vil miste sin gode kompis Therese. For vi kjenner jo deg alle sammen. Når jeg tenker etter så er det egentlig litt underlig. En smule surrealistisk å ha venner man aldri har sett, fordelt på mange land. Men jeg tror jeg snakker for ganske mange av oss her når jeg sier at å miste deg vil være ett stort tap for oss.
    Nok en gang må jeg bare få si at deres mot og styrke aldri slutter å overraske meg. takk for at ni finns. For hverandre, for familien, for venner, og for oss.
    Kram Irmelin.

• IrmelinFraNorge

Hej du fantastiske...
    Perfekt navn, til en perfekt bok, om en perfekt gutt, skrevet av en perfekt mamma. Du Gode... Du vakre.. Du herlige vesen....
    Kram til deg
    Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. God morgen til dere Fantastiske.
    Leste annonsene. De var så fine. Håper dere får en bra dag.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

hej. Titter inn og leser alle fine innleggene...
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej Therese. Nå har jeg sett på de nye bildene av Tille som du har lagt ut. Så god og rund han var der. Og så vakker...
    Så bra at du fremdeles skriver din dagbok. Eller blogger som vi nå må kalle det. jeg likte vel bedre den gamle fl. Now I`m lost... Titter inn seinere. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei dere gode,stolte,flotte foreldre.
    Det ble litt seint i kveld. Men jeg måtte titte inn her og si at vi tenker på dere. Håper morgendagen blir bra for dere også.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    Så bra at du valgte å oppdatere bloggen din på morningen. Selv om rekkefølgen blir feil. (Er ikke helt fornøyd med det jeg heller.)For oss som følger dere er det jo leeenge å vente helt til kvelden kommer. Men for all del. Ikke føl noe press for at du må skrive på morningen. Men, det kjennes bra å "høre" fra deg. Herlig med frisørtime. Men du, jeg vet at Tille er stolt av deg uansett hvordan ditt hår ser ut. Du er jo helt fantastisk. Så bra at dere har fått laget en film. Den blir nok god å hente frem av og til. Og bare se, og nyte, deres fantastiske sønn. Så blir det jo også en fin måte å vise ett nytt barn, (når det kommer, og blir større) hvilken fantastisk storebror han eller hun har. Og om dere velger å lage dokumentarfilm så vet jeg at det er mange som gjerne vil se den. Men kanskje det kan komme seinere. Når ting har roet seg ned litt. Når den vanlige hverdag er tilbake. Tenk for en støtte til EB foreningen, om det ble sagt noe om fondet i filmen.... Men nå får de jo god støtte. Så kanskje filmen kan bli en påminnelse. Om en stund.. Uansett hva dere velger så blir det rett og riktig. For dere er så fornuftige og gjennomtenkte i deres handlinger.
    Håper at også denne dagen kan gi dere lisglimt, håp og glede.

Nå skal jeg bare være... og tenke.... og minnes... og håpe....

Man får sine øyne åpnet på en annen måte etter å ha fått dele din historie. Blir litt klokere, og litt kjærligere.

Dere finns i mitt hjerte - som vanlig, og for alltid.

Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej alle som følger denne tråd. Det jeg ville si i dag kan jeg ikke skrive i denne tråden. For det er ikke lov. Men jeg har skrevet det i min dagbok. Så der kan du lese om min oppfordring i dag. En trevlig dag til alle. Kram Irmelin.

• IrmelinFraNorge

Hej dere beste av de gode.

Flott at du ble fornøyd hos frisøren.
    Alltid kjekt å grille med venner. Håper dere koser dere.
    Ballonger til Tille. Fantastisk god ide. (Takker Toblerone masse)
    Dagen i morgen blir nok flott. Om man kan kalle en sånn begivenhet flott.. Det jeg mener er at sermonien blir flott. Trist, sørgelig og kjempeflott. En verdig avsluttning for en Stor Liten Kille. Den vakreste av de vakre.
    Det er ikke ofte at ett enkelt individ klarer å stjele så mange hjerter. Men Tille fant veien inn i tusenvis av hjerter. Der skal vi minnes den gode, runde, leende, blåøyede prinsen.
    Tille - helten i folkets hjerter. Sånn skal jeg huske deg. Og i morgen får du ett eget tre i min hage. Det skal jeg plante på en fin plass og tenke på deg hver gang jeg ser på det.

Tille - i mitt hjerte for all tid.

Therese, kan man spørre når sermonien starter i morgen?
    Vil gjerne tenne lys for dere da. Så kan vi være med dere i våre tanker.

Og du, om ditt hår hadde blitt rosa med grønne striper ville du fremdeles vært den vakreste....

Kram til dere alle. Og en spesiell kram til Liam og Dea på denne vanskelige dagen.

Irmelin og Raymond med familie.

• IrmelinFraNorge

Hej. Så bra at han likte spillet.
    Dere finns i mitt hjerte.
    God natt familien kjærlighet.
    Kram Irmelin

Svar på tråden Tilles tråd