Inlägg från: fightclub |Visa alla inlägg
  • fightclub

Tilles tråd

God morgon! Ta det lugnt i trafiken. Önskar er en bra dag.
    Ser fram emot programmen i morgon. Förstår att det kommer många känslor kring det. Men det kommer att gå bra.

Tänk Tille! I morgon ska du vara på TV. Vilken stjärna du är!

Kram på er alla! /Helena

• fightclub

Hej på er! Åh vad fina ni var. Det där gick ju bra!
    Är så stolta över er. Ni utstrålar sådan styrka, kärlek och samhörighet.
    Ha en bra dag! Varma stora kramar!/Helena

• fightclub

Det jag och tusentals redan visste, är nu verkligen bekräftat. NI är verkligen UNDERBARA! Ni gjorde allt ni kunde för denna underbara lilla Tille. Och jag önskar verkligen att ALLA barn fick sådana omtänksamma och klartänkta föräldrar.
    Tille ligger nog och myser om kvällarna, när han gluttar ner på er, och ser hur mycket kärlek och omtanke ni ger till alla.

All lycka önskar jag er i framtiden. Tille, Liam och Bea, kommer att bli världens stoltaste syskon, den dagen det föds en ny liten`knodd´.

Varma och bamsestora kramar till er! /Helena

• fightclub

Tille lille. Jag tror du fått som du ville.
    Spridit lärdom, kraft och styrka, till oss som finns kvar.
    Lärt oss förstå, vara rädd om det vi har.
    Ingen vet nå´t, om sitt öde på jorden.
    Tänker och tänker, men hittar inte rätta orden.
    Tårarna faller sakta på kinden.
    När jag skickar dig kärlek, med vinden.
    En sak är alldeles säker, här och nu.
    En liten ängel finns i mitt hjärta. Och det är DU.

Önskar att ALLA barn skulle få, såna kärleksfulla föräldrar.
    Önskar er all lycka i framtiden.

Varma kramar/Helena

• fightclub

Hej! Inte konstigt att så många tittade på dokumentären, tycker jag. Vi är ju så många som följer er. Och det var verkligen ett fint program! Sorgligt men ändå så ljust och fint. Ni tänker och tycker så `rätt´, tycker jag. Livet måste gå vidare. Och Tille kommer att för alltid vara en del av er. Och han, Liam, Dea och alla vi andra, kommer att bli så glada, om ni får en `lillknodd´ i framtiden.

Ha en skön kväll, med barnen nu. Kram /Helena

Ps.Tråkigt med BMW:n. Men som sagt, det är ju ändå bara en bil.
    Betydligt värre saker kan ju hända, som vi alla vet.

• fightclub

Hahha! Glömde berätta om när min karl hade en El Camino, som han kom precis från billakeringen med, för några år sedan. Så skulle han köra in den i garaget. Men kom för nära ena dörrkarmen och skrapade upp framskärmen. Som om det inte räckte, så backade han i ilskan ut en bit och skulle `ta om´, så gjorde han samma sak igen! Jäkla klant! Han var inte heller någon muntergök, efteråt. Men som sagt, det går över. Och det var ju `bara ´en bil.

• fightclub

Ok. jag ska vara rättvis och inte bara berätta om karlns klantighet.
    Jag hade en liiten fiat 850 i min ungdom. Det är ju verkligen en liten `spottkopp´. Men det stoppade inte mig från att ta 3 brevlådor, när jag backade ut från husinfarten som var flera meter bred. I backspegeln såg jag min svärfar stå och skaka på huvudet.......skämmigt asså!

• fightclub

Tittar in och säger god natt! Gratulerar till den nya familjemedlemmen!
    Sov gott! & Kram från mig./Helena

• fightclub

Ett sista inlägg, från mig i dag.
    Självklart hanterar man känslor och sorg på olika sätt. Och ni har ju som sagt vetat om hur Tilles öde skulle sluta. Ni har kunnat hantera det eftersom, dels genom eran öppenhet, och att ni hunnit `ställa in er´på vad som skulle komma. Inget konstigt med det. Alla har vi olika behov, och känslor. Att ni saknar Tille, och tänker på honom varje dag svivlar då inte jag på en sekund. Men livet går ju vidare. Och det finns glädejeämnen fortfarande i livet. Så då ska man väl kunna visa glädjen också?
    Sorg har ju ingenting med tid, och annat att göra. Jag är glad för eran skull.
    Bamsekram/Helena

( med tanke på tidigare inlägg)

• fightclub

God morgon på er. Önskar er en bra dag.
    Kram och hälsn:Helena

Svar på tråden Tilles tråd