Inlägg från: babylover |Visa alla inlägg
  • babylover

Tilles tråd

Förstår att det är jobbigt att läsa igenom allt och speciellt tiden när diagnosen kom. Men ni gjorde verkligen Tilles liv till något vi alltid kommer minnas. Han har satt djupa spår hos många som följt hans öde.
    Ni har varit(och är) helt fantastiska!

Tille hoppas du har det bra där du nu är och att du är omgiven av lika kärleksfulla människor som du var här på jorden!
    Kramar

• babylover

Krya på dig!
    Inte för att jag vet vad sadeltak är men hoppas ni får ett bra pris så ni kan skaffa det.
    När är det tänkt att du ska börja jobba? Ska du jobba heltid på en gång eller får du mjukstarta med tex 50%?

Kramar

• babylover

Har precis tittat på den nya varianten av intervjun med er och tårarna rinner nerför kinderna. Ni är nog inte årets föräldrar utan århundradets! Beundrar er så för att ni så öppet beskriver för oss alla hur ni haft och har det.
    I början ville man inte skriva för att belasta er mer(hörde ju ni ville svara alla) i allt ni hade att stå i men sen kände jag att ni måste få höra hur enormt mycket vi beundrar er.

Tille du finns i våra tankar!

Kramar

• babylover

Vad kul för Liam att han fått en cykel idag. Tror han blir jätteglad för att hans kompisars föräldrar som samlat till Tille-fonden även köpt en prsent till världens bästa storebror.
    Jisses vilket tempo du verkar hålla tjejen! Ta det bara försiktigt när du börjar jobba så du inte tar på dig för mycket på en gång. Ni har ju fått ta det ganska lugnt ett tag så jag vill bara dig väl så du orkar med allt!
    Skönt att ditt pass kom så du slipper oroa dig för det.
    Vilken snäll mamma du har som ska ta med Liam på äventyr till Stockholm när ni i Thailand. För att inte glömma gåvan till er!Måste vara skönt med sådana föräldrar med allt ni gått igenom.

Tille hoppas dagen varit bra hos dig!

Kramar

• babylover

Vad är det för hemska människor som inte kollar fakta. Allt jobb ni lagt ner på att få ut fakta om sjukdomen fast det ej kunde rädda Tille även om det kom massor av pengar till EB-fonden när folk fick läsa om hans öde.Hur kan någon vara så dum att tro att EB-fondens pengar går till er privat?
    Hoppas ni inte tar allt för illa vid er och lämnar oss här på fl efter detta hemska påhopp från en ond människa.
    Varma kramar

• babylover

Hej Therese! Hoppas du njutit i solen idag. Vad skönt att du har ljusa tankar när du tänker på Tille.
    Beundrar er att ni orkar flyga ända till Thailand-tar ju jättelång tid! Jag håller på att få spader att sitta still till Kanarieöarna. Hoppas ni får det mysigt där nere och elefanterna är snälla.
    Hoppas filmen på bion var bra.Vad såg ni?

Tille vi tänker på dig lilla vän.
    Kramar

• babylover

Hej Therese! Håller med om att sprutor inte är kul,skönt när det är klart! Ha en skön dag i det fina vädret.

Vi tänker på dig lilla Tille!
    Kram

• babylover

Blir lite full i skratt när du skriver att du packar i god tid till skillnad mot Nicklas-känner igen det där! Med min son på 12 och dotter på 16 får de packa några dagr i förväg sen låser jag resväskan och tar nyckeln-har fått nog av att det pips: Har du inte tvättat min tröja mamma när det ska packas!
    Hoppas ni får en trevlig kväll. Nu ska jag gå och grilla och byta blöja.
    Kramar

• babylover

Hoppas ni har en bra dag och Liam haft kul hos kusinen. Får hoppas Nicklas packar klart itid! ;.)

• babylover

Fick precis hjälp av sonen och hann aldrig hälsa till dig lilla Tille!
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd