Tilles tråd
Therese:
Jag bara känner att jag måste fråga den här frågan. Du behöver inte svara om du inte vill/orkar.
När Tille somnade, tog sitt sista andetag...Sov han då, eller var han vaken??
//Paula - med Tille i mitt hjärta
Therese:
Jag bara känner att jag måste fråga den här frågan. Du behöver inte svara om du inte vill/orkar.
När Tille somnade, tog sitt sista andetag...Sov han då, eller var han vaken??
//Paula - med Tille i mitt hjärta
Therese
Tack för att du svarar. Man försöker ju göra sig en bild om hur det var...
Nu har snart hela dagen gått. En dag, utan dig Tille, fastän du ändå är med mig - i mitt hjärta och mina tankar.
Så många tårar som trillat idag. Jag var o köpte Aftonbladet förrut. När jag kom hem, läste jag alltihop en gång till. En stor fin bild på dig med din mamma o din pappa. Dina ögon som lyser så klart, så blå. Då rann tårarna...
Jag tänker även ikväll säga Gonatt Tille...även fast jag tror, att där du är, är man uppe och busar så länge man orkar.
Min Tille-stjärna, syns inte idag. Den stjärna som gjorde så att jag förstod att du rest din väg lilleman. Men jag vet att den finns där bakom molnen..
Och jag vet att du ändå finns kvar här nere.. i alla människors hjärtan som du berört.
Vilken människa din mamma och pappa än möter, så har dom nog en bit Tille i sitt hjärta.
Gonatt Mamma Therese, Pappa Nicklas, Storebror Liam & Storasyster Dea. Även ni finns ständigt i mina tankar...
"Adjö är ej för alltid,
farväl är inte slut
I mina tankar finns du
där finns du alltid kvar"
//Paula - med Tille i mitt hjärta ♥
Godmorgon Familjen!!!
Hoppas natten har varit lugn o stilla.
Idag tycks bli en fin dag här i Limmared.
ÖRTEGREN:
Till vänster på sidan, under Övrigt har du -Tänd en stjärna.
Therese:
Vet inte om någon skrivit det ännu, men du kan flytta över dina gamla dagboksanteckningar till nya fl genom denna länken beta.familjeliv.se/Medlemmar/uppgradera.php
Läser att dagen har varit bra för er idag. Det är såå skönt att höra.
Idag var reportern här och intervjudade oss om hur vi kände för Tille och vad han betydde för oss och om hans sjukdom... hoppas det ger något...
Många kramar till er
//Paula - med Tille i hjärtat
Testa denna länken
www.familjeliv.se/krypin/therese6699/presentation.php
Åå, lilla kissen saknade Tilleman.
Precis som vi alla gör...
Hoppas ni får en lugn och rofylld natt.
Tille - saknar dig såå.
Mängder med kramar..
//Paula - med Tille i mitt hjärta.
Godmorgon Familjen!!!
Hoppas natten har varit bra.
Ni finns i mina tankar hela tiden..
Kram
Kikar in en sväng för att önska beundransvärda familjen en riktig God Natt.
Ang. namnförslaget håller jag med LillemanTösa. Tille - ljuset som alltid stannar kvar, känns som en perfekt beskrivning på våran lilla hjälte.
Tittar upp på himlen för att se om jag kan se min "Tille-stjärna", men jag har inte sett till den, sen påskafton.
Gonatt lilla Tille. Du har varit i mina tankar allt som oftast idag.
Gonatt Familjen.
Godmorgon Familjen!!
Har också tittat på Tilles annons. Jättefin...
Hoppas allting är bra med er även denna dag.
Kramar
//Paula