• Vips

Tilles tråd

Jag hörde att man kunde beställa boken på bokus.
    Vad är det förresten för bok som Hemgårn ska ge ut?

/Annika

• Vips

Godnatt på er!
    Jag tänker på er i morgon!

Kramar/Annika m familj

• Vips

Gomorron familjen!
    Mina tankar är hos er idag.
    Himlen kommer vara jättefin idag för den kommer vara fylld av ballonger som ska till lille Tille!!

Många kramar/Annika, Niklas och Hanna

• Vips

Hej på er!
    Så skönt att allt gick bra idag, har tittat på fotona och det såg härligt ut med ballongerna!
    Och så fint du hade gjort det på minnesbordet...är helt tårögd nu...
    Jag känner så för er och tänker på er ofta ska du veta.

Hör bara av dig när du känner för det!
    Många kramar/Annika

• Vips

så skönt med lite egen tid, riktigt mysigt at ta in på hotell fast det är i er egen stad, det blir ju ändå hemifrån liksom.
    Ha det så jättebra!!!

Kramar/Annika

• Vips

oj så fin låt!
    kanon! Är det nån FL:are som sjunger den?
    Verkligen bra, och bra röst till låten!

Godnatt familjen!
    Kramar/Annika

• Vips

Hej på er!
    Så fint det var på TV, så fint att få se honom i levande bilder, hans stora blå ögon....
    Det var så rörande..
    Han har verkligen gjort så mycket för mig och andra! Tack Therese och Nicklas för att ni delat med er.

Många kramar/Annika

• Vips

vill bara säga Natti Natti
    Vad bra att ni gillade gåvan
    Vill också tacka Lillemantösa och Visslan för arbetet.
    Hoppas de kommer väl till pass nu när ni ska till Thailand!!

Ha det så bra och jag säger som alla andra: Det är jag som ska tacka!
    Kramar/Annika m familj i Trelleborg

• Vips

Hej på er!
    Så typsikt att nåt sånt kan missförstås, blir så himla irriterad jag också över sånt.

Hoppas det inte blir mer av din förkylning, hade varit trist att va sjuk på resan. Jag lyckas alltid med att bli sjuk under mina utlandsvistelser...det är nåt med AC:n och jag....vi kommer inte riktigt överens hehe.

Ha det så bra och Godnatt!
    Många kramar/Annika

• Vips

Hej på er!
    Så skönt ni verkar ha det! Härligt, man blir så sugen på att åka iväg nu!
    Sola och bada för mig också och njut av tiden!
    Ha det så bra!

Gonatt på er, gonatt Tille där du är!

Många kramar/Annika

• Vips

Så skönt att ni har det bra!!
    Här hemma traskar allt på som vanligt..idag var det himla kallt hos oss med regn, det var till att plocka fram vinterjackan igen! trodde inte man skulle se den på ett tag...men icke..
    Så njut i värmen från mig också!

Ha det så bra!
    Kramar till er och lille Tille där du nu är!
    MVH/Annika

• Vips

Välkomna hem!!
    Låter som ni haft det underbart!!

Ha det så bra!
    Kramar/Annika

• Vips

Hej!
    Såg er i morse! Ni såg så förberedda ut och allt gick jättebra tycker jag!

Ska givetvis se dokumentären ikväll. tänker på er!

Kramar/Annika m familj.

• Vips

Så fin han är lille Tille, stora härliga ögon och vilka långa fransar! Känns så skönt att se honom i levande bilder, men det känns samtidigt så oerhört svårt också....
    Det är så sorgligt....men jag kan bara än en gång säga att det sätter ens eget liv i ett annat perspektiv, man tar verkligen mer vara på varenda minut nu för tiden..ibland glömmer man en liten stund, men man påminns igen snabbt om att livet kan vara kort....

Kramar om er hårt!
    Ni finns i mina tankar varje dag!

/Annika

• Vips

Hej på er!
    Läste att du har det lite tufft nu, det blir nog så upp och ner..den enda trösten är att det kommer bli lättare med tiden..men det där har du säkert hört tusen gånger.

Kul med en ny kisse!! jag älskar kissemissar! tyvärr fick jag avliva mina när Hanna kom pga de gjorde uppror och klarade inte riktigt att jag hade en annan att ta hand om. Imorgon är det ett år sedan och det känns så sorgligt och overkligt på samma gång när jag tänker på det..de blir ju som ens små barn liksom..

Ha det så bra i helgen och hoppas på fint väder! De säger att det ska bli sol här iallafall, men de har ju haft fel förr..hrm.

Många kramar/Annika

• Vips

Hej på er!
    Det var ett tag sedan jag var inne nu, har varit ute så mycket i det fina vädret, så då får man passa på!

Vill bara önska er en underbar midsommar med massa fint väder och god mat! Jag tänker på er även om jag inte är inne lika ofta.

Kramar/Annika m familj i Trelleborg.

Svar på tråden Tilles tråd