• HeWe

Tilles tråd

GoKväller....

Skickar massor me varma brashälsningar från Soliga Piteå...
    fastän det kanske är kallt i luften...så är det alltid varmt i hjärtat, för er, Vänner.
    Ha en mysig kväll, kramaz å ha det bra....Er vän...Tillevännen Helén.

Tillemann...hoppas du ser alla småeldar å brasor där uppifrån...
    Min brasa är en brasa bara för dig, Tillemann...min Stjärna å Hjälte..
    Kramis Gooa Fina famijen, Therese, Nicklas, Liam å Dea...puzz, puzz på kind..vännen Tille, från Vännen Helén.   Duuuuu...Tille.. Tack för den fina solen som du låtit vila över Piteå hela dagen. Kramiz.
  • HeWe
    Hej goooaste finaste lilla MysFamiljen Kärlek....

Såå lyckad er kväll verkat ha blivit....å gooood mat, såå smarrigt.
    Ja, Tillemann verkar ju se till så vi får behålla det fina Solskenet ett tag till, han är en riktig Kung där uppe ... fast det har han ju alltid varit.

Å mamma MYS.....järnspett i ryggen... ajajaj, tur att det är övergående... men skönt att fått en liten tur på hästryggen, å ut i den sköna fina naturen.
    Nu är det räfsning som gäller här ,  när äntligen alla snö farit... men.. det som göms i smö.....
    tyvärr så dyker ett å annat upp nu, hm.

Ok, men ha nu en fin dag, njut å mys... det är ni sååå bra på... ta´t lugnt med städningen... dammråttorna är inte sååå lättskrämda, inte mina iaf.
    Bara inte de me går till attack mot dig, så du måste använda samma verktyg som i drömmen...haha, när du slogs mot jätteråttorna, visst var det ett järnspett??  Jaa, då har du ju verktyget med dig, i "Ryggsäcken".. haha. 
    Å idag kommer äntligen älskade lille Tiger Liam hem.. sååå skönt att få rå om honom å kramaz å mysa länge, länge nu.
    Han har säkert längtat massor efter er gooa fina lilla Therese å Nicklas.. åsså den fina presenten... hihi, ska inte skvallra.

LilleGoooeMYSvännen Tillemann... Du är helt otrolig som väderGud...eller Kung...kanske det heter. Nu har du strålat för oss sååå länge, och du får gärna fortsätta sprida ditt ljus här över oss alla..
    Vi hörs sen...nu väntar min rafsa...den å jag ska leka ett tag nu...
    Men massor me kramizar till er,tänker massor på er mina gooafina Vänner MYS...
    Drottning, Kung, Prinsar å Sessor...Å Store, Store Hjälten Tillemann...min vän..
    Ha en mysdag...i vårsolen.. vi hörs..krmisar till er, å slängpuzzizar till Tillemann...
    Er vän...Tillevännen Helén.

• HeWe
    Hejhej vänner...
    jaa, ni fejar å står på.... nu blir det superfint till lill-gubben TigerLiam kommer hem, åsså presenter å cykel...ojojoj vad han kommer att bli sååååå överlycklig... för visst måste ju en Tiger kunna få cykla..givetvis..
    Joooni....vila måste ni ju göra, så skönt ni kommer få det i Thailand... mys, mys, mys..
    Nu har kvällen kommit, vi har ätit, räfsat gården å badat vovve...slängt oss i duschen å sen slappa, slappa, slappa...
    Hoppas er kväll blir sååå lugn å gooo, å hoppas ni får en gooood natt (ifall vi inte ses mer ikväll..)
    Ha de bra, kramizar till hela kära Kungafamijen Kärlek....slängpuzzizarna till lilleTillemann.
    Kramiz vännen Helén.
  • HeWe
    Nattinatti....tänker sååå på er..sov sött.. ge TigerLiam världens gooosekramiz
    Hörs imorrn..Er vän.. Tillevännen Helén.
    Ps..Therese...Hoppas du lyckades bemästra de stora "dammråttorna" denna gång utan spett å annat verktyg.. kramiz Helén.
  • HeWe
    Gomorron gooofina familjen Kärlek...
    Ni verkar allt få en super goo mysig dag... bilverkstad, gym å shopping, när man gör sånt tillsammans så blir det absolut mysigt...då är man ju bara.Å sen gooa vänner på besök, kan det bli bättre.
    Han är allt för goo lilleTigern...givetvis är han er favoritkille, såsom Tilloemann... så mycket fina kloka ord från en liten Tiger...  Såå skönt att ha honom hemma igen, å pysslas om.
    Jaa..nu börjar det närma sig för Thailand.. så nice. Ladda upp ordentligt me solskydd, de är riktigt.

Therese....  Hur går det på Löpbandet då??  Nya jogginskor å allt blir det ...
    nu är du väl snart som världens Kenyan från OS..eller kanske nån från Hjulben å Gråben.. med bena som  pinnar på.. Du är väl snart ikapp Nicklas takt....de e riktigt, spring om honom...haha.
    Du/ni är duktig som tränar på. Men det är ju såå otroligt skönt när det är gjort.

Tur att man har vovven å snart lillvalpen som  man måste ut me, så man får träningt ute me. Å inte bara på gym. Nu bär det iväg för mej me, innan jobbet, ska bli sååå nice.

Ha nu en jättemysig dag å kväll med vänner å familjen... träning å bilverkstad å så...
    Vi hörs sen, kramiz till GoosTigern Liam, å er, Therese, Nicklas å SessanDea.
    Jag har lite snicksnack me Tillemann då å då.. han är såå fin, å han ger oss solen varje dag...ljuvliga gooa lilleTillemann. Tänker sååå mycket på er goofamiljen...kramiz vänner..er vän..TilleVännen Helén.

• HeWe
    Hej hej gooa fina familjen Mys å kärlek...

Jag ser sååå framför mej, hennes vackra prinsess-ögon, när  hon  kommer hem sessan Dea, å får se hennes fina nya tapeter å den underbara spetshimlen... sånt som är sååå underbart fint å passar för en sån StorSessa som henne.
    TigerLiam...såå roligt att han kommit in i gamla banor igen...me skolan å kompisar åså..
    tur att barn har lätt för att ta igen där de var fårut.

Nu tror jag att vår gooeVän Tillemann tagit en dag OFF här  hos oss...han har nog låit  nån annan liten goo ängel fått göra hans sysslor me vädret idag, för här i Piteå är det lite regn å rusk...men det lovades ju fint mot helgen.. så vi håller tummar å tår...
    Men de e klart.. huvudsaken är ju att mammaMys, å pappaMys får det fint där de är... han kan ju inte jobba över hela landet varje dag, me sina stora strålande ögon...
    Men en sak vet jag då...att GoooeFine mysTillemann, ger mej värme ändå.. i mitt hjärta.. där han är sååå insvept i  gooa myskramen å massor me värme å bus å lek...

Hoppas ni får en fin dag, gooa Therese å Nicklas å givetvis TigerLiam... som jobbar  hårt i skolan, kramas å var varann nära... tänker på er...kramiz vännen Helén.
  • HeWe
    Förresten .... glömde säga.. såååå fina ni var på reportaget... ser såå fram emot nästa program me er å Tillemann... kram Helén.
  • HeWe
    Vill bara önska er nattinatti gooa fina familjen kärlek..
    nu bär det iväg till jobbet för mej.
    sussa sött, vi hörs imorrn, kramiz Helén.
  • HeWe
    Hejhej gooarara familjen Kärlek....

Jaa, blev länge att sova idag, hm, jobbat natt juh, så det behövs väl kanske.
    Snabb som en pil var man till datorn å FL, för att kolla läget... inget man vill missa.
    Therese...låter inte illa med vildmarksbad... men det gör ju inte bio heller i och för sig.
    Ni får det ju säkert mysigt vad än ni tar er för att göra.
    Jaa, er son har givit oss den fina solen här idag igen... han strålar såååå otroligt mycket, å visar sina gudomliga blå.

Å Tillemann, gooafina gubben.... du måste ha det ganska fullt upp nu, eftersom många städer verkar ha fått solen idag, du gör ju ett kanonjobb... fortsätt såhär...

Nu får jag önska er en fortsatt fin dag, ska begee mig ut i solen ett tag...
    Men ha det bra, mys å bara VAR, å massvis me stora famnen kramizar till dej Therese, Nicklas, TigerLiam å Sessan Dea..... slängpuzzizarna ska ju givet Tillegubben ha.....vinkevink...kram vännen Helén.
  • HeWe
    Hejhej gooesfamiljen..

Nu kommer jag in med min nattinatti-hälsning så här dags...hm, lite tidigt kanske,
    men jag ska ju snart å jobba..nattuggla som man är.
    Hoppas det blir gooa fina drömmar små, om allt möjligt som är skoj.
    LilleTillegubben... var inte uppe allt för länge nu, du vet..imorgon har vi allt beställt sooola igen... å de är ju lille du de.
    Ha de nu så bra, hoppas kvällen blev mysig å goo, som bara ni mysfamiljen kan ha..
    kramizar såå varma till TigerLiam, SessanDea, Therese å Nicklas...snuzningar å slängpuzzarna till lillegooe Tillemann...min vän..er vän. Helén i Piteå. Nattinatti.
Svar på tråden Tilles tråd