Hej goooaste finaste lilla MysFamiljen Kärlek....
Såå lyckad er kväll verkat ha blivit....å gooood mat, såå smarrigt.
Ja, Tillemann verkar ju se till så vi får behålla det fina Solskenet ett tag till, han är en riktig Kung där uppe ... fast det har han ju alltid varit.
Å mamma MYS.....järnspett i ryggen... ajajaj, tur att det är övergående... men skönt att fått en liten tur på hästryggen, å ut i den sköna fina naturen.
Nu är det räfsning som gäller här , när äntligen alla snö farit... men.. det som göms i smö.....
tyvärr så dyker ett å annat upp nu, hm.
Ok, men ha nu en fin dag, njut å mys... det är ni sååå bra på... ta´t lugnt med städningen... dammråttorna är inte sååå lättskrämda, inte mina iaf.
Bara inte de me går till attack mot dig, så du måste använda samma verktyg som i drömmen...haha, när du slogs mot jätteråttorna, visst var det ett järnspett?? Jaa, då har du ju verktyget med dig, i "Ryggsäcken".. haha.
Å idag kommer äntligen älskade lille Tiger Liam hem.. sååå skönt att få rå om honom å kramaz å mysa länge, länge nu.
Han har säkert längtat massor efter er gooa fina lilla Therese å Nicklas.. åsså den fina presenten... hihi, ska inte skvallra.
LilleGoooeMYSvännen Tillemann... Du är helt otrolig som väderGud...eller Kung...kanske det heter. Nu har du strålat för oss sååå länge, och du får gärna fortsätta sprida ditt ljus här över oss alla..
Vi hörs sen...nu väntar min rafsa...den å jag ska leka ett tag nu...
Men massor me kramizar till er,tänker massor på er mina gooafina Vänner MYS...
Drottning, Kung, Prinsar å Sessor...Å Store, Store Hjälten Tillemann...min vän..
Ha en mysdag...i vårsolen.. vi hörs..krmisar till er, å slängpuzzizar till Tillemann...
Er vän...Tillevännen Helén.