Inlägg från: marie 37 |Visa alla inlägg
  • marie 37

Tilles tråd

Hoppas att minnes stunden blir som ni tänkt och planerat.

Läste att ni hade en skön dag med Dea. Mysigt!
    Själv var jag och tävlade med "mina" pojkar i gymnastik, det gick inget vidare, så vi pratar inte med om det.

Thaliand låter helt ok. Det är ni väl förtjänta av och troligen i stort behov av. Tänk att bara koppla av på en beach, med en god bok i en handen och en papaply drink i den andra långt borta från stress och alla måsten.

Kul att pengarna stömmar in till fonden. Ha nu en bra dag så tittar jag in i kväll./Marie i Helsingborg

• marie 37

Hopppas att benen inte är alltför tunga efter träningen.
    Vill bara önska er en mysig kväll.
    Jag tänker fortfarande i tid och otid på er och Tille.

När åker ni till Thailand??

Skickar en stor kram till er och allt bra ni gjort./ Marie i Helsingborg

• marie 37

Tille,ditt ljus lyser även idag. Ville bara skicka iväg några godnattkramar och snusningar/ Marie

• marie 37

Då var det en ny dag å vilken lyx att vakana upp till hotellfrukost. Får inte till det med datorn så att jag kan höra Tilles sång. SUCK!

Ha nu en bra dag! Tankar och kramar/ Marie

• marie 37

Är det någon som vet vilken tid inslaget var på TV 4.?
    Har nog Sveriges slöaste dator. /Marie

• marie 37

Jag är så olycklig; alla lovordar sången och inslaget och jag sitter med en dator som är kopplat till modem. Sången och tv inslaget tar en si så där 2 dygn innan det är klart. Jag får väl hålla mig till tåls till den 24 maj. SUCK

Tille! ditt ljus lyser här som vanligt, hoppas attt du ser det där uppifrån.

Kramar till familjen./ Marie

• marie 37

God eftermiddag i solen! Har försökt att se tv4 här på jobb( hemma har vi bara modem). Men tji fick jag ljudet är borttaget. Men jag fick iallafalla se er och det var med glädje att se både er och Tille "live" och inte bara på stillbild.

Therese! Din familj är unik. Jag och många med mig tänker på er jämt och ständigt fast vi aldrig setts eller känner varandra. Det måste vara en härlig känsla att ha ett sådant stöd, även om jag förstår att det tivis är jobbigt. Men jag hoppas att det positiva överväger.
    Er Tille har gjort under som kommer att bestå.

Ha en bra helg tankar och kramar till er från mig och min familj./Marie

• marie 37

Tilles ljus lyser ikväll, igen. Tänker på dig, du lilla barn.

Har äntligen fått höra din sång,Tille. Den är underbar och jag gråter var enda gång jag hör den.

Jag är genom förkyld och har tappat rösten. Vilket innebär att det är ganska tyst här i kväll. Ska snart gå och knyta mig. Ville bara önska en godnatt.
    Godnatt! och sov så gott. Tankar och kramar till er från mig. / Marie från ett regnit Helsingborg

• marie 37

Tllle! Ditt ljus är tänt. Hoppas att du se det.

Vill önska alla en glad Valborg och Therese en go kväll med tjejerna.

Kramar och tankar/ Marie i Helsingborg

• marie 37

Tille, då var ljuset tänt.

Therese, tycker du är duktig som kämpar på med träningen. Det skulle jag också behöva ..det blir inte någon beach -06..inte som det ser ut nu iallafall.

Skickar även idag kramar och tankar till er från mig.
    Godnatt/ Marie

Svar på tråden Tilles tråd