Tilles tråd
Tassar in och önskar alla god natt...
Hoppas det blir en fin dag imorgon och att solen skiner för Tille.
*kram*
Tassar in och önskar alla god natt...
Hoppas det blir en fin dag imorgon och att solen skiner för Tille.
*kram*
Tänker på er idag. Hoppas allt gick bra och att det var fint! Kram!
Även jag sitter ivrigt och väntar med Lugna favoriter på...
Klatermaja:
Och jag är på jobbet och lyssnar därför på Lugna favoriter via datorn och den ska ju börja buffra (vad 17 det nu är!) typ varannan minut, så jag blir galen. Halv fem måste jag fara hem, så hoppas de har spelat den då. ![]()
Ååhh, så fina bilder från igår. Man blir helt tårögd. Hoppas att ni har det bra hela familjen. Många varma kramar får ni från ett soligt Umeå. Tänker på er!
Nu har jag också tittat och blivit djupt berörd. Vad fint det var.
Jodå, en liten tår fälldes även här...
Therese, du var jättefin i håret!
*stor kram*
Sandrafia:
Menar du dagboken? Jag tror det är sagt om en månad. Man kan lägga in en bevakning på t.x. Adlibris: http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9185499099&s=1
Hoppas den blir fin - det blir den säkert! Man får väl köpa några extra att ge bort och så.
Dokumentären var väl först den 24 maj? Se Thereses blogg - jag läste det precis där.
Jag tänkte för norskorna/norrmännen - man skulle kunna spela in programmet och sedan cirkulera om det är flera intresserade. Jag såg att bl.a. Irmelin ville se det. Jag kan spela in det på vår DVD - en DVD-skiva går ju enkelt att skicka med post.
Jo, dokumentären sänds på rikstäckande TV4 - inte lokal-TV. Så då kanske det löser sig för de flesta! Annars är det bara att säga till!
Hoppas ni får en fin helg, Therese! Jag tänker mycket på er! Kram!
Och sedan tycker jag det är kul att ni också verkar ha någon slags tacos-tradition på fredagar.
För oss är det lite lathet - vi orkar aldrig fixa något mer ambitiöst och så är det gott! Tur att vi båda är norrlänningar - jag hörde av en kompis i Stockholm för ett par år sedan att tacos är "heeelt ute" - tacos är väldigt "80-tal".
Jag vet inte vad stockholmare äter istället - sushi kanske? (Som jag oxå gillar, men aldrig skulle orka göra själv...) Få se om någon stockholmare protesterar nu...
Hm, lite fel på länken. Denna ska väl funka:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Valborgsm%C3%A4ssoafton
Är uppe en snabbis på jobbet och passar på att läsa igenom vad som har skrivits i tråden sedan jag var inloggad sist igår kväll. Det tar ju ÅR att läsa igenom alla sidor med nya inlägg på vår tröga dator hemma.
Vad roligt att presenten kom fram och uppskattades. Jag såg att den ska användas till en spännande projekt - åh, vad jag håller tummarna för er!
Här är underbart vårväder i Umeå idag! Sol och 12 grader. Fortfarande en del snöhögar kvar, men ändå så underbart skönt väder! Snart blir det också lite grönt förhoppningsvis... Hoppas att ni också har det fint i Sundsvall. Många många kramar till er!
Denna länk tror jag funkar (Tille på TV4)!
http://www.tv4.se/454372.html
Underbart fin dokumentär! Går i repris den 4 juni för er som missade det!
Man kan beställa dagboken också på internet från t.ex. Bokus, Adlibris, Exlibris o.s.v., men jag tror att även de bara levererar inom Sverige. En bokhandel som jag vet levererar internationellt är www.saxo.com, men de hade inte fått in den i sitt datasystem ännu. Naturligtvis kan jag också beställa den åt någon om någon behöver hjälp.