• kapet

Tilles tråd

Håller med solrosen.
    Kram

• kapet

Hej
    Hoppas att det här med barn lyckas på första försöket.

loppan1 skrev 2006-04-29 20:42:37 följande:
    Therese, det finns ingen jag önskar ett barn mer än jag önskar er det just nu. Tänk vad stolt Tille kommer att bli och tänk på all kärlek ni kommer att ge
    Håller med loppan

Och du Tille,du kommer att få en syskon till att vaka över.Jag är säker på att du kommer att göra ett bra jobb.

Ha en bra kväll
    Kramar från Örebro
  • kapet

Skulle önska er en riktig god natt.
    Sov gott
    Tille lille du har säkert somnat .Önskar dig en god natt.

Annika H
    Om du kollar in i mitt krypin(presentation) så där har du länken till TV  inslaget.

• kapet

God morgon Therese och alla goa människor här på FL
    Skönt att det är sol hos er,här er det ingen. Hoppas det blir bättre väder så att man kan ta ut barnen till majbrasa.
    Tille,hoppas du sovit bra inatt.Ikväll blir det roligt med alla fyrverkerier,eller hur?
    Önskar er en riktig bra valborg.
    Therse,vad tycker Liam och Dea om att göra?
    Kramar från Örebro

Följer ljuset

• kapet

Trevlig valborg till alla.Vädret är inte det bästa här hos oss i Örebro.Det regnar inte,men det är ingen sol heller och det blåser.
    Therese och Nicklas önskar er en riktig valborg.

Vi hörs senare
    Ha det bra

• kapet

Håller med Desse
    De har gjort så mycket de kunde för Tille. De gjorde det de tyckte var bäst för han.
    Alla lika,alla olika! Så är det med sjukdomar också.Även om de har/hade samma variant av eb så mådde lilla Tille sämre.
    Idag pratade jag med några kompisar och de kände en flicka som hade EB Herlitz men levde i 1,5 år.

Hoppas ni får en trevlig valborg.Här blåser det och är kallt ute.Så det blev en kort promenad till majbrasan med grabbar.

Tille när jag stod vi brasan med mina grabbar så tänkte jag på dig.

• kapet

God morgon
    Ingen sol här idag heller.Det blåser fortfarande.
    Hoppas ni andra haft en riktig bra VAlborg.
    Therese och Nicklas,hoppas ni hade det trevligt igår.
    Tille lille,såg du alla fyrverkerier?Visst var det roligt och fint.Tille ,du finns i mina tankar och mitt hjärta.
    Ha en bra dag
    Många kramar

• kapet

Hej
    Therese du är så duktig med träningen.Själv har jag inte gjort ngt,men ändå så har jag gått ner väldigt mycket.
    Önskar er en bra kväll med Liam.Hälsa honom så mycket
    Kramar från Örebro

• kapet

Hej
    Nu har jag läst dagboken och är verkligen imponerad över hur Liam tänker och hur han tar det här med Tille.

Hoppas att det blir en bebis snart.Den kommer att få världens starkaste och bästa familj.
    Håller med qramiz.Det finns inga ord att beskriva vad man känner för er och lilla Tille,även om man aldrig har träffat er.

Önskar er det bästa
    Många kramar från Örebro

Svar på tråden Tilles tråd