Inlägg från: Siv1974 |Visa alla inlägg
  • Siv1974

Tilles tråd

God morgen lille Tille vennen. I morgen er det 17.mai her i Norge. Kommer du en tur å titter på toget? Det hadde vært koselig om du tok deg en tur:) I dag må du leke masse og le og ha det gøy sammen med dine englevenner. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ha det kjempe fint på fisketuren i dag. Kos dere sammen og nyt hvert øyeblikk:) Klem fra meg.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen:) Du var en liten rampunge i dag du som lagde regnvær for mamma og pappa:) *fnis* Sov godt da vennen og drøm søtt høyt der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Det var synd at det var dårlig vær i dag, men det høres ut som om dere har hatt en fin dag likevel og bra er jo det:) Ønsker dere en riktig god natt:) Klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) I dag er det 17.mai her i Norge og det regner:( Magnus har tatt på seg pen-klærne sine og regnjakke og nå sitter han på bussen sammen med andre barn fra skolen på vei til byen for å gå i tog. Vi andre skal reise med t-banen snart for å se på han:) Håper du får en kjempe fin dag sammen med alle englevennene dine høyt der opp i det blå:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: God morgen. Håper dere får en dag med masse solskinn i dag:) Klem fra meg.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og sov godt:) Satt å så på bilder av deg i mamma's album i stad og jeg ser jo så utrolig vakker du er:) Håper du har hatt en fin dag der oppe i det blå med alle englevennene dine. Vi har hatt regn her i Oslo i dag men kost oss likevel. Magnus syns det var kjempe gøy å gå i tog og han kom til og med på tv:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Høres ut som dere har hatt en fin dag i dag. Håper dere klarer å lære deres nye venner poker:) Ha en riktig god natt og sov godt:) Klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Har du sovet godt i natt? Tenker mye på deg Tille vennen og håper du og dine englevenner får en kjempe fin dag der oppe i det blå:)Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ha det fint på deres utflukt i dag. Håper været blir fint. Klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) I dag tror jeg du og dine englevenner har lekt masse med vann for her har det regnet og regnet i hele dag:) Håper dere har hatt det fint og morro:) Nå er det på tide for meg å si god natt til deg vennen. Drøm søtt der oppe i det blå. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Den sommerfugl spenna var kjempe fin. Lo mye når jeg leste om hun som heter Pung, he he he...... Tror kanskje Pung betyr det samme på svensk og norsk men er ikke sikker. Ønsker dere en riktig god natt, gleder meg til å høre mer om hva dere har gjort i morgen:) Klem fra meg.

• Siv1974

God formiddag lille Tille vennen:) Har du sovet godt i natt? Håper du får en riktig fin dag sammen med alle dine englevenner der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Så flinke dere er til og trene:) Kan dere sende litt motivasjon hit over også, he he he..... Ønsker dere en riktig fin dag. Klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) God natt og sov godt sammen med dine englevenner der oppe i det blå. Håper du har hatt en kjempe fin dag. Hører mamma skriver at det har vært dårlig vær i Thailand i dag, har du og dine venner vært ute med rampestreker igjen? :) Det er lov å være litt rampete, ikke sant? he he he..... Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ja 80 kroner var veldig billig for så mye mat. Blir kanskje litt trist å ta farvel med alle dere har blitt kjent med når dere skal reise hjem, eller? Det positive er jo at dere har fått venner på den siden av jorden også:) Ønsker dere en riktig god natt og sov godt:) Klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen. I natt drømte jeg så fint om deg:) Drømte at du var på besøk her og lekte med lille Michael:) Det var et kjempe koselig besøk det vennen:) Ha en fin dag der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ha en god tur hjemover. Kjør pent fra Stockholm:) Gleder meg til å se flere bilder. Klem fra meg.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og drøm søtt i natt:) Nå må du huske å vinke til mamma og pappa når de flyr forbi deg, da blir de glade vet du:) Har du hatt en fin dag sammen med alle dine englevenner? Håper det. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Igjen god reise hjemover til Sverige. Håper dere har hatt det kjempe fint i Thailand og at dere har fått mye ut av turen:) Klem fra meg.

Svar på tråden Tilles tråd