Tilles tråd
Kollar in och önskar en fin dag. Kram/Helena
Kollar in och önskar en fin dag. Kram/Helena
God kväll! Skönt att det var lyckat med personalen i dag. Förstår att det känns tomt nu, och att ni saknar dom, fast det var av en sorglig anledning ni träffades. Vi har ju också vistats mycket på sjukhuset, och haft med personal där att göra mycket då flickan var yngre. Och man fastnade ju för vissa och nästan saknar dom nu, fast man är glad över att vi inte behöver åka in speciellt ofta nu för tiden.
Önskar er en skön kväll och en god natts sömn. Kram/Helena
Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag. Ni hurtar på ni. Och hinner så mycket, imponerad!
Jättebra förslag att springa till Frasses, haha. Nu kanske till och med jag orkar ta en sväng. Ner till Frasses är det ju nästan nedförsbacke hela vägen, haha. Om något tar emot efter besöket, som tex den glass/hamburgerfyllda magen, så kan ju karln alltid hämta mig med bil, hehe. Man ska ju inte ta i för fullt i början, då tappar man sugen.....`eller glassen´, haha.
Önskar en en fortsatt bra vecka, och hoppas vädret vill bli varmare. I morgon drar vi ner åt Sölvesborg och `rockar fett´på Swerock. Så jag önskar er en trevlig helg redan nu.
Storkram/Helena
Halloj! Tittar in och ser att ni verkar ha haft en riktigt trevlig tur. Nu hoppar jag i säng efter en jobbig men kul helg.
Önskar er god natt! Och önskar er en finfin dag i morgon. Kram/Helena
Hejsan! Fick Tilleboken i dag. Han är såååå underbar lillvännen!
Fick tårar i ögonen på en gång när jag såg framsidan. Nu ska jag svänga ner fläsket i en stol ute i kvällsolen och kolla i boken lite närmare.
Kör försiktigt hem! Kram på er goa familjen!
Tille: Tack för att du funnits och för att du lärt oss så mycket.
Dina änglakompisar måste vara överlycklig över att ha dig hos sig.
Antar att ni badat och lekt hela dagen i underbara solen.
Du är solen som aldrig slocknar. Bädda ner er på mjuka molnet nu, och sov så gott alla änglabarn. Kram från `tant´Helena.
Hejsan! Sträckläste Tilleboken i går. Jättefint skrivet. Du förklarar så bra både med humor och sorg, så det går rätt in i hjärtat. Tack!
Jasså, ni blev jagade av mammamu i går, haha. jag har en otrolig koskräck jag. Så mig får man inte in i en hage inte! Men kalvarna är ju söta.
Vad härligt med bad i dag. Får se om jag får ut poolen ur kartongen i dag, så inte sonen blir ilsk. Bilen dummar sig i växellådan, så den törs jag inte dra iväg ut med. Är helt korkad på bilar, så blir det fel, kliver jag bara ur och ser dum(mare) ut.
Önskar er en underbar sommardag! Kram/Helena
Tittar in för att säga god natt. Såg att du är en ´sån´som flygfäna gillar också. Har just varit ute och grillat, så nu ser man ut som en knölval, haha. Ser också att Nicklas är en djävel på att grilla, hihi. men det är han minsann inte ensam om! Min karl har nästintill satt fyr på en hel gran här på tomten han, för nå´t år sedan. Den har inte hämtat sig än.....
Sov gott! Kram/Helena
Go kväll, mysproppar! Hoppas dagen varit bra? Varmt har det varit, och varmt är det fortfarande. Svenska sommaren är bäst!
Ha nu en skön kväll! Kram/Helena
Japp Sundsvall ska man bo i! Kram &Go natt! /Helena
Ps. Men det är säkert bra på andra ställen också. Det har ju alla visat som är på fl. Är så glad att jag hittade hit! Kram SVERIGE!
Hej! Hoppas dagen gått bra? Och att det blir en trevlig fotbollskväll, i glada vänners lag! Ha de gott!Kram/Helena
Tille:
Fjärilar, blommor, ja, allt vackert jag ser.
Då tänker jag på dig, hur du busar och ler.
Go kväll! Läste din dagbok och blir enormt impad! Jag fattar inte hur du hinner med dig....och orkar. Den där soffträningen, tog jag fasta på direkt, haha. Det är nå´t för mig det. Jag orkar hur länge som helst...Men jag ska nog försöka lyfta ändan ur soffan efter midsommar. Alltid något att skylla på, hihi. Är det inte jul, påsk eller midsommar, så finns det alltid något annat....
Men du inspirerar mig till att skärpa till mig. Tack Therese!
Ha nu en riktigt skön kväll. Kram/Helena
Hej! Låter verkligen som ni haft en trevlig midsommar. Vi grillade lax vi och som alltid, när vi tänder grillen, så kom ett ösregn. Så där stog jag i regnrock och min pappa höll ett paraply över. Man kan säga att det blev lite `saftigt´, hehe. Men det gick att äta i alla fall. Sedan tittade solen fram igen. Så det blev ju bra . Ha en skön och spännade eftermiddag/kväll nu. Det blir nog svårt för Sverige i dag. Men man vet ju aldrig....Heja Sverige! Kram/Helena
Hej! Vad mycket kul ni har hunnit med i helgen. Jag läste att Liam åt så han kräktes....det gjorde jag också. Tänk att jag aldrig kan lära mig? Nejdå! ALLT ska tryckas ner i en salig blandning. I morgon ska vi åka till huvudstaden och gå på konsert. Åker hem på onsdag em. Så jag passar på att önska er en riktigt trevlig semesterresa! Kör försiktigt och ha så skitkul! Kram/Helena