Inlägg från: Ella79 |Visa alla inlägg
  • Ella79

Har haft datahaveri sedan igår em. Ikväll löste sig problemet och när jag nu kom in få FL är det som en helt ny värld. Fy vad otrevligt, jag vet inte vad jag håller på med...STRESS!!*svettas*

OM detta meddelandet når dig Therese vill jag bara säga att det känns skönt att läsa din dagbok, (även om det har blivit svårare nu då allt är uppdelat), att ni kan tillåta er själva känna glädje över livet...Att er ångest över Tille och hans plågor är "borta"...Ni är så stark som klarar detta...Men det var förmodligen därför Tille valde er till föräldrar, -han visste att ni var starka människor som tillsammans blev ännu starkare...

Kan knappt skriva något, blev nervös över det här med beta eller vad det nu är för något. (Är inte så bra på dethär med datorer)Varför ska dom ändra och hålla på??? Nu låter jag som en gammal tant som är rädd för förändringar, men det känndes bökigt...När man precis började lära sig den gamla...Men det ska nog gå bra.

Nu är klockan mycket, ska gå och sova snart. God Natt och många kramar.../Elin

• Ella79

Ja, då sitter man med tårar i ögonen igen...Denna gång gråter jag inte för att jag är förtvivlad och ledsen utan för att allt är så vackert. Jag läste annonserna i ST och blev jag rörd på ett bra sätt. Nu när jag tänker på Tille blir jag inte bara ledsen utan också glad, förundrad, imponerad...För nu vet jag att han har det bra, och jag tror som ni att han spelar fotboll så det står härliga till...

Nu har solen också nått Umeå...SKÖNT...Jag och Maxen ska gå ut på sjön och grilla korv, det ska bli trevligt...Ha en Jättebra dag så tittar jag till er lite senare....Kramar Elin

• Ella79

Idag ringde jag och bokade tid hos frissan. Det är verkligen på tiden att göra någonting åt barret. Jag blev lite peppad när jag läste att du skulle fixa håret...Det är så skönt att bli lite ompysslad.

Egentligen var det meningen att jag skulle vara i soliga Sundsvall idag, men jag tappade suget när det "nya" IKEA inte hade öppnat ännu. Dessutom kom våra Sundsvallskompisat till Umeå idag så jag skulle bli utan IKEA sällskap. Jag får åka dit nästa gång Hans ska jobba där... Nåväl, slutpratat om mig...

Angående det du skrev om att du skulle göra dig fin så att Tille skulle vara stolt över dig...Hmmmm. Han är förmodligen den stoltaste ängeln av dom alla. Han är så stolt över hur hans Mamma, pappa, bror och syster klarar sig, ni hanterar allt som har hänt strålande...Ni lever era liv precis så som jag tror att Tille vill att ni ska leva det...Han är stolt över sin fina mamma oavsett hur hon ser ut i håret.(Sedan kan det inte hjälpa att det är ganska roligt att få piffa upp sig lite)...

Lycka till i morgon, det kommer att vara så fint...
    Jag tänder MITT ljus för Tille-lille, ljuset som aldrig slocknar.. Massor av kramar till er alla /Elin

• Ella79

Nu ska min stackars dator få vila för natten. Den lär ju få arbeta imorgon igen...

Än en gång vill jag bara önska er en fin minnesstund imorgon. Ni verkar ha ordnat det så fint för Tille...Jag har målat upp en bild i huvudet över hur "minnesbordet" ser ut, vilken färg ballongerna är och hur dukningen är gjord, det ser jätte trevligt ut, ni är så duktig på att ordna det bra för allt och alla...Ni finns i mina tankar och mitt hjärta...Kramar Elin

• Ella79

Tänder ett ljus för Tille på er speciella dag. Det kommer att bli så fint så fint...Va gulligt att Liam får lägga gosedjur vid minneslunden. Tänker på er extra mycket idag. Ni kommer säkert att få en jobbigt dag med mycket blandade känslor, men också en dag fylld med värme och fina minnen. Den kommer att bli alldeles...alldeles underbar!

Många stärkande kramar till en helt otrolig liten familj någonstans i Sundsvall.../Elin

• Ella79

Ha det bra var du än är! Tänker på dig. Jag vet att det är många som tar väl hand om dig där uppe...Vi ses en dag, men till dess får vi "prata" med varann lite nu och då... Kram till den största lille hjälte som på denna jord funnits. Tille i mitt hjärta.../Elin

• Ella79

Det verkade som om allting gick som det skulle och kanske tom bättre...Nu har jag fått ytterligare bilder uppmålade i mitt huvud över hur det var idag och det jag ser är massa färger. När man annars tänker på begravningar/minnesstunder brukar svarta och gråa färger dominera men inte denhär gången, nu är det massa klara färger som gäller...Allt ser så fint ut, precis så som Tille själv säkert skulle vilja ha det, han är nog jättenöjd med er och med dagen...Ta hand om varandra...Kramar Elin...

• Ella79

Nu är det dax att krypa till sängs...(Ska upp tidigt imorgon- har fotbollsmatch...Jag är jättenervös, det är första matchen lääääänge...Det kommer inte att kännas likadant som det en gång i tiden gjorde...Jag är fortfarande 15kilo!!!tyngre än sist jag spelade, så hemskt...Jag måste ta tag i det här med vikten någon dag...den dagen den sorgen)... Slutpratat om mig..

Fortsätt å mysa med varandra och känn er nöjd och stolt med den fina dagen...

Kramar från Elin...

• Ella79

Det låter som att ni har haft en trevlig "skämma bort Dea dag"...

Har precis haft våra Sundsvalls kompisar här. Det visade sig att Pether har tränat dig i innebandy, där ser man...

God Natt, jag tittar till er imorgon igen.../Elin

Svar på tråden Tilles tråd