Tilles tråd
Godkväll allesammans
Ja som ni ser så blev det ingen tidig sömn för mina två små söta troll, utan lite för sent, men det är sååå skönt när de sover i sin trygga ro....mna blir sååå lugn..
Såg att ni varit ute på en massa äventyr, tror inte jag vågat göra hälften av alla grejer som du Therese har gjort och varit med om ormar, spindlar, krokodiler och ja gud vet allt...men ni har ju haft det kanonfint, med alla poler och elefantturer och en massa andra roliga äventyr, precis som Tille har i Magnus berättelser...kul när det händer saker.
Jaha ingen ro ingen vila nu när man äntligen kan sitta ner vid datorn så kommer det en katt och kråmar sig och jamar- han är givetvis hungrig- är det inte märkligt så säg....
Idag var jag på anställningsintervju och det kändes riktigt bra har även en på måndag morgon så förhoppningsvis kan det leda till något bra med våran nerläggning....skulle vara skönt att komma ifrån nu när stämningen är ganska låg...kände mej glad när jag gick ifrån intervjun idag...man får se vad som händer..
Jaha kära vänner blev ett röröigt inlägg(som vanligt) men vill passa på att säga godnatt, ska läsa igenom det jag missat under dagarna som gått KRAMIZ