Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

Godkväll allesammans

Ja som ni ser så blev det ingen tidig sömn för mina två små söta troll, utan lite för sent, men det är sååå skönt när de sover i sin trygga ro....mna blir sååå lugn..
    Såg att ni varit ute på en massa äventyr, tror inte jag vågat göra hälften av alla grejer som du Therese har gjort och varit med om ormar, spindlar, krokodiler och ja gud vet allt...men ni har ju haft det kanonfint, med alla poler och elefantturer och en massa andra roliga äventyr, precis som Tille har i Magnus berättelser...kul när det händer saker.
    Jaha ingen ro ingen vila nu när man äntligen kan sitta ner vid datorn så kommer det en katt och kråmar sig och jamar- han är givetvis hungrig- är det inte märkligt så säg....
    Idag var jag på anställningsintervju och det kändes riktigt bra har även en på måndag morgon så förhoppningsvis kan det leda till något bra med våran nerläggning....skulle vara skönt att komma ifrån nu när stämningen är ganska låg...kände mej glad när jag gick ifrån intervjun idag...man får se vad som händer..
    Jaha kära vänner blev ett röröigt inlägg(som vanligt) men vill passa på att säga godnatt, ska läsa igenom det jag missat under dagarna som gått KRAMIZ

• qramiz

Godmorgon

Här regnade det oxå idag , kallt och grått, men kanske det tyder på att vi snart kan få en varm och skön sommar som varar lite längre?- vi får hoppas det,
    Har läst ikapp mej lite, har missat en del, ack vad mycket fint många skriver till er käre familj och till lillkillen Tille, livet är bra märkligt,att dessa känslor som jag fått för denna lilla gossiga pojk bara kom sådär är för mej en gåta, helt otroligt vad man kan känna med familjen och med dej Tille som jag inte ens kände?, det sitter en törn i mitt hjärta som alltid kommer att finnas där för att minnas dej, har säkert fått en del gråa hår för den delen oxå!!! Saknar dej och tänker på dej massor.
    Du fattas oss, men vi har ju dina underbara föräldrar som vi gärna stöttar och finns till för...alltid.
    Mjuka klappar på din kind gossebarn
    Kram till Therese och Nicklas, ha en kanonbra dag.

• qramiz

Hej
    Nu är det så jag skäms har inte varit inne på flera dagar...har haft en magsjuk dotter så jag har väl inte sovit så gott...och sen har min snälla sambo "plockat bort" förlängningssladden till datorn, han behövde den nån annan stans- är det inte märkligt så säg!! Var även hemma idag på morgonen men missade sändningen så tidigt- vilket retar mej massor, men det kanske var tur det för då hade jag väl kommit rödgråten på min anställningintervju som jag var på idag...
    Som det låter så klarade ni er galant Nicklas och Therese och det betvivlar jag inte , ni är otroliga även att ni ibland säkert mår piss..ska se dokumentären idag, kommer att lipa det lovar jag, Tack till er för att vi får ta del av ert liv med vackra Tille i livet får se gossingen live..känns helt otroligt.
    Sänder mina tankar och styrke gossekramar till Er antar att det blir tungt för er med.
    Tille du finns där inne jag tänker på dej ofta,saknar dej på ett märkligt sätt. vindens snusningar till dej lilla gosse som sitter där balnd molnen och ler..Qramiz

• qramiz

Hej hej
    Nu äntligen kanske jag kan få läsa ikapp mej, fick panik igår då fl la av...men hann skriva ett inlägg iallafall efter dokumentären som var så fin, lillknytet vad sjuk du var,absolut så har du det bäst där du är nu, din blick vart med men den var sååå tom, lilla vännen, vilken tur att du har så fina föräldrar, syskon och vänner...storebrosan måste gjort dej riktigt stolt...
    Therese och Nicklas ni var kanon, helt otroligt starkt gjort av er, förundras över er styrka, men det är ju er två ci pratar om så varför ska jag bli förvånad??? Tack igen! Tusen ord räcker inte till för att beskriva min tacksamhet och min nya syn på livet..man får vara glad och tacksam för det man har och ge mer tillbaka till dom som behöver det..
    Therese- Tack för den fina boken som oxå kom på posten igår..är dej evigt tacksa,
    Kramiz

• qramiz

God eftermiddag...äntligen kan jag gå in och skicka en liten go hälsning till er underbara familj, har idag två bonusbarn +mina egna 2 och alla är under 5år så gissa om jag har att göra, nu är det så himlagott när det båda minsta somnade- och det gjorde dom samtidigt :) *ler* och njuter den tiden jag kan..de lär nog stanna ganska många timmar till då min bror åkt till Ullared för att shoppa lite till sina barn och sitt nya hem....Tänker på Tille och er mycket och ofta, tycker det är gott att jag hittat in på fl och det just genom solskensgossen själv machoman Tille!!
    Min sambo frågade senast igår , då han ville gå in på datorn och fixa det roliga med räkningar (skitkul, men ett måste) nom jag inte "lagt av" med att gå in på Tilles sida??-Gissa vad han fick till svars- nä nä det lär jag absolut inte göra nähä, här hänger jag hängivet kvar till therese tröttnar!! Så där har du Therese en hängivet fans!! haha, nä då klart man vill följa och se hur det går för er- men ni tar dagarna med storm!!
    Ha nu en trevlig och go helg med mer sol än vi har!!
    Ps- kommer att skicka korten jag hittade när jag var på det där klostret, har liksom inte fått iväg dom en, men bara lugn de kommer med posten snart!!Ds
    Sköt om er Styrkekramar P

• qramiz

hmmm, blir fundersam på vad en del vill höra igentligen-SORG??- ja för mej är det hemskt jobbigt att behöva känna sorg, det får man uppleva tids nog, Hur roligt hade det varit för oss inne på fl som försöker och vill att Ni ska ha det så bra som möjligt och känna att ni gjort det bästa av situationen med Tille- ni har ju varit underbara som skött och värnat om honom under hans korta tid på jorden, och visst har ni haft tid att bearbeta sorgen på ett helt annorlunda sätt än om någon knall fall dör(ursäkta språket)...tror fasen att det svåratse man kan gå igenom är att förlora sitt egna barn, herregud, så som jag har mått av denna otroliga resa med er och Tille, vart såå förtvivlad och arg tyckt att livet är orättvist gråtit mej helt rödsvullen im mina ögon, vad är det i jämförelse med det ni känner och har känt???- blir förtvivlad av sådana inlägg- Klart att ni har en berg och dalbarna och den räcker hela livet ut för er...massor med svåra gupp att ta sig igenom- Tro fasen att ni saknar Tille i er famn...vi saknar honom oxå!!- Näpp glatt ska det vara på fl..oftast i allafall.
    Massor av gossekramar Therese och Niklas Susningar Tille..

• qramiz

Godmorgon kära familj
    Måste bara berätta om igårkväll, var hos min mamma en sväng och min äldre syster var där oxå i väntan på att vi skulle få en leverans med kryddor som vi beställt, tjejen med kryddorna kom och vi tjatade en del och så kpm vi in på sjuka barn"- måste bara tillääga att jag inte har kunnat prata om Tille med mina nära och kära för det hade gjort mej stormlessen(lite orolig för hur det skulle tolka det), men hör och häpnad , då säger min mamma- SÅG NI programmet i förrqa veckan med den där lilla killen med de längsta ögonfransar man kan tänka sig- och inte nog med det- vilka föräldrar som hade den ork att berätta om detta på ett så starkt vis- fantastiska människor- se jag ryser....och gissa om jag blev glad, det blev en het diskusion om Tille och Er underbara goa Therese och Nicklas- stolt berättade jag att jag minsann är inne på fl och har följt er kamp riktigt länge,och att jag gråtit ofta, det kändes sååå skönt att få sprudlande glatt få berätta och tala om er- stolt som en tupp var jag- kändes som jag "kände" er- HÄRLIGT!, min syster vart oxå berörd, det syntes tydligt- vem vet hon kankse oxå smyger in här då och då.....ha det gott och må väl kära ni- Tycker ni har gjort ett suveränt bra jobb (om man nu kan kalla det det?)Var stolta och kramas så tränger jag mej på och ger er en styrkekram oxå!! Tille gossing snusningar och kel till dej med goa fina ängel!!/P

• qramiz

God eftermiddag..
    Skickar lite positiva tankar i allt det jobbiga till dej, och hoppas att det går bra på loppet idag..vilket jag tror det gör för du har ju det där- jäkla anamma idej tjejen....

Måste bara berätta att i allt jobbiga igår så fick jag ett nytt jobb ,och det känns kanon, som en börda på minst 500kg har släp ifrån mina axlar...har jobb idag med men det ska ju lägga ner snart...hu hu, men inget ont för ju nå´t gott med sig och det måste vi ju lita på- eller hur Therese.
    Kramar på dej....och Tille saknar dej från marken till hemelen/Knasiga jag

• qramiz

OOOPS tyst och lugnt det är-tror jag är ensam kvar på kontoret- hm kanske snart dax att dra sig hemåt..??..får väl snällt invänta min kära sambo som är på 5-års kontroll med lillkillen....hoppas att allt går bra där..är liiite lat idag , kunde ju faktiskt börja traja hemåt....men men..tor att det börjar regna snart :( ?hahah undanflykter kallas det..
    Må väl ...hörs imorgon igen..ha en god kväll med massor av spring i benen och lite gos oxå!!

• qramiz

Godmorgon..
    Fy vad lessen jag blir när jag läser en massa dumheter tror inte att det är sant- fy för jäkligt!! morrar oxå och det är högt- ja tyvärr är det sista kokkot inte född......
    Nä du Therese spotyta och fräs på dom som yttrar sig så illa- sjuk värld!!
    Nu hoppas jag verkligen att det går bra för dej idag, och att du snart kan börja jobba liiiite liiite gramd- skynda långsamt vännen...du /ni har haft sååå mycket med allt- er lilla Tille som var så sjuk och behövde er massor, alla mail, brev, fl medlemmar,oins , böcker, frågor som ställts till er, tv,media begravning, mm, det sinar ju ner nu och då kommer ju tankarna och funderingarna och ni är sååå mottagliga för allt...TYCER SYND OM ER OCH KÄNNER MED ER- styrkekramar till er i massor. ni får en varm go stor kram av mej i solen som Tille sköter kanonbra! 8=0=8

Svar på tråden Tilles tråd