Tilles tråd
ÅH! Thaimassage! Smått avundsjuk! Det var verkligendet bästa vi la pengar (väldigt lite pengar) på på Thailandsresan! Och jag förstår precis hur Nickals såg ut! Jga är själv ooootroligt kittlig på fötterna! En avslappardag, det lät riktigt riktigt skönt!¨
Jag missade reserapporten när den var "färsk" för de ringde från dagis och sa att Mathilda var så jättesnuvig så jag fick sticka iväg och hämta lillstumpan så jag hatr inte varit inne på fl förrns nu... Men när vi kom hem hade gråten och den riktiga snuvan lugnat sig så då var hon bara snorig, så vi tog en promenad till affärn och köpte glass. Mycket populärt!
Dea blir säkert jätteglad för klänningen! Så spännande med en klänning från andra sidan jordklotet! Och stackars mormor! Slemleksaker som är så läbbiga!
Lilla Tilleman, än kan jag falla i spontantårar. För trots att jag aldrig träffade dig känns det ibland som om det var min bästa vän som flyttat till Äventyrslandet! Men jag vet ju att du har det bra där, men massor av änglakompisar och masor av bus och lek! Vad har ni hittat på idag? Blev trädkojan färdig? eller behöver den ännu ett par dagars snickrande. Troligen. Trädhus kräver mycket spikande! Har min morfar tittat förbi dig nåt mer? han kommer säkert att ta med dig och pocka hallon nån dag, så kan ni ha hallon och mjölk i trädhuset när det blir fördigt! Stora saftiga söta hallon! Det gjorde vi alltid på sommrarna när jag var liten...
Jag vinkar ikväll igen, innan jag går till sängs, gubben!
Dunkramar
ankkompisen