Tilles tråd
God morgen. Leser at du også er blitt forkjølet. Håper du blir bra før dere skal reise på ferie. Ha en fin dag. Kram Irmelin
God morgen. Leser at du også er blitt forkjølet. Håper du blir bra før dere skal reise på ferie. Ha en fin dag. Kram Irmelin
Holder med JFL. Det er helt fantastisk å se sånn medmenneskelighet og kjærlighet. Jeg vil også takke alle på fl.
Kramisar Irmelin
Theodor05 og AdWi. Det går ikke ann å laste ned programmet fra nettet til DVD. Det står på hjemmesiden til tv4/mitt. Hørte snakk om at man kunne bestille innslaget fra 27/4. Altså den korte versjonen for kroner 500 pluss moms fra TV4. Ellers kan vi jo høre om noen her på tråden spilte inn programmet når det gikk på TV.
Micke fra TV4 om du leser dette så kunne det jo vært intressant
å kjøpe video av programmet om TV4 donerte alle penger dom fikk fra salget til fondet.....
Hej. Jeg kjenner meg så trist for at dere måtte oppleve dette. Alle vi som har fulgt dere vet jo hvor pengene går. At vi hadde en innsamling til dere utenom EB fondet var fordi vi ville gi noe tilbake. Dere har delt så mye med oss. Summen dere fikk er jo egentlig utrolig liten sett i sammenheng med hva EB fondet har fått inn. At dere ville bruke det på prøverørsbefruktning gjorde oss intet mindre enn kjempestolte. Det beviste nok en gang hvor STORE dere er som mennesker. Alle vi gjengangere her på tråden setter dere veldig høyt. Dere har vunnet så mange hjerter. Opplyst oss så godt om EB. Lært oss så mye om verdier.
Latt oss sørge med dere. Latt oss være glade med dere. Latt oss bli kjent med en helt fantastisk familie fra Sundsvall. Vi svikter dere aldri. Dere finns i mitt hjerte.
Kram Irmelin
God natt til dere familien Kjærlighet. Kram Irmelin
God morgen familien Kjærlighet.
Nå nærmer ferien seg. Kan tenke meg at dere er spent nå. Vi gleder oss med dere og håper at ferien blir helt fantastisk.
Håper denne dagen sender mye glede deres vei.
Dere finns i mitt hjerte.
Kram Irmelin
Hei. Kjekt at dere har sol i dag. Vi har desverre ikke det men det er ganske varmt i allefall. Nå har jeg gått rundt og trodd at jeg hadde värsta forkjølelsen, men så viser det seg at jeg har fått allergi. Så da ble det lege og apotek. Nå skal nok ting bli bedre så jeg kan fortsette å jobbe hagen. Håper dagen deres fortsetter like bra. Kramisar Irmelin
Hei. I dag har vi hatt flott vær og 22 grader. Desverre har det nok blitt for tørt i skog og mark for vi har hatt en kjempestor skogbrann i nærheten. Det blåste ganske kraftig vind så vi kunne ikke være ute. Det "regnet" aske. Det så ganske alvorlig ut en stund for en del hus. Brannen var helt oppe i husveggene. Ett hus tok fyr, og garasjen brant ned. De måtte sende brannbiler fra fem brannstasjoner og sivilforsvaret måtte også rykke ut. Ett helikopter ble rekvirert for å hjelpe til å slukke. Vi så masse flammer og røyk. Det har nå i kveld vært masse reportasjer i aviser og tv om dette. I går brant det på nesten samme plassen. Men da var det mindre vind og ingen hus var i fare. Men vi får håpe at alt er slukket til i morgen så man kan være ute. Ikke spesielt kjekt å sitte inne i fine været. Har dere noen planer for Liam-dagen i morgen? Håper resten av kvelden deres er bra. Kramisar Irmelin
Hemgårn. Venter spent på ditt nyeste eventyr.... Irmelin
Hei. Som alle andre ønsker jeg dere en fantastisk ferie i herlige Thailand. Vi finns her for dere - alltid.
Kram Irmelin