• kapet

Tilles tråd

Hoppas eran middag smakade gott.Självklart känner du saknaden efter Tille mer nu,när ni inte har så mycket att göra. Här hemma hade du rätt så mycket att göra(begravning,ceremonin,tränning,fixa det ena och det andra...).Nu har ni slappnat av och då kommer det upp känslor och tankar.Men det blir så,ena dag värre än det andra.
    Det är helt ok att sörja,känna saknaden,gråta.....Bättre att släppa ut det och ta itu med den än att hålla tillbaka alla känslor.Men ni kan vara stolta över er lilla kämpe. Han har gjort så mycket på sitt korta liv.
    Önskar er det bästa.Ni finns i våra tankar
    Många kramar

• kapet

God morgon
    Önskar er en fin dag.

Tille,du finns i mina tankar och mitt hjärta.Hoppas du har det bra där du är.

Många kramar

• kapet

Hej Therese och Nicklas
    Skönt att höra att ni har det bra.Ni har gjort många roliga saker.När du kommer hem kan du väl jobba på cirkusen. :)
    Ha det så bra
    Kramar

• kapet

Hej,hej
    Ni verkar ha det väldigt bra.Skönt att höra det.
    Självklart att vi finns för er den 24-e. Jag vet att det blir rätt så många i hela landet.
    Önskar er det bästa
    Kramar

• kapet

Hej,hej
    Jag har sett bilder nu och det syns direkt att ni stortrivs där.
    Poolen ser härligt ut. Väntar på fler kort.
    Önkar er fortsatt trevlig semester.
    Många kramar

• kapet

God morgon
    Hoppas ni får ännu en trevlig dag i Thailand.
    Många kramar

• kapet

Hoppas ni får fisk imorgon och att det blir fint väder också.Själv fattar jag inte varför är det så roligt att fiska.Min man är tokig i fiske och jag följde med han 1 gång.Efter en timme kastade jag allt möjligt i vatten bara för att vi skulle åka hem. Det enda han sa var att det var första och sista gången jag följde med han. :)

Ha det så bra
    Många kramar

• kapet

God natt Therse och Nicklas.Hoppas det slutar regna snart och att ni får en bra fisketur imorgon.

• kapet

Hej
    Hur gick det med fiske? Hoppas att vädret var bra och att ni fått ngn fisk.
    Många kramar

Svar på tråden Tilles tråd