Tilles tråd
God morgen lille Tille vennen Har du sovet godt i natt? Nå må du ha en fin dag sammen med Berat og alle de andre englevennene deres
Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Har du sovet godt i natt? Nå må du ha en fin dag sammen med Berat og alle de andre englevennene deres
Suss og klem fra meg.
mariannåsheim:
Berat ble bare 4 1/2 mnd dessverre Her er linken til Ilknur sin side: www.familjeliv.se/krypin/ilknur/presentation.php
Hei lille Tille vennen Det ble så sent i går så jeg gikk rett og la meg da vi kom hjem. Vi var hos noen venner til kl. 02.00 på natta. Ikke ofte vi gjør sånn men i går gjorde vi det
Håper du har sovet godt lille venn og at du får en kjempe fin helg. Nå reiser vi bort og kommer ikke hjem før sent i morgen kveld. Kos deg der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Håper du har det fint der oppe i det blå sammen med alle de andre englevennene dine. Tenker på deg hele tiden og klarer ikke glemme dine vakre store blå øyne. Du er så nydelig vennen
Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen Ja nå er det natta igjen for små rampunger selv om sola enda skinner og det er lyst ute. Nå må du krype oppi skyen din og sove godt og drømme søtt i natt. Tenker på deg lille kjempe. Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Ser antitanti har laget et utrolig fint og morsomt bilde av deg, Berat og Kristoffer
Ha en fin dag der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner da. Suss og klem fra meg.
Glemte jo å si grattis på nasjonaldagen til dere alle sammen
Mia o Simon:
Her er Kristoffer's kryp-in: www.familjeliv.se/krypin/kepa71/presentation.php
Hei lille Tille vennen Har du hatt en fin nasjonaldag? Titta du innom mamma og pappa og ga dem en suss på kinnet i dag? Nå må du legge deg lille venn og sove godt. Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Ha en fin dag sammen med alle dine englevenner der oppe i det blå i dag. Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen Tusen takk for den gode varme solen vi har hatt i dag. God natt vennen og drøm søtt. Ta vare på deg selv og dine englekompiser
......'…...
..../..\.....
...(....)…...
...,~’~,…...
...|.....|…...
...|.....|…...
...|.....|......
...|___|.....
..(____)..
.(_____)..
God morgen lille Tille vennen Ha en kjempe fin dag sammen med alle dine englevenner og kos deg masse i dag. Suss og klem fra meg.
Hei Therese. Så fint at pinsen er på vei Forstår at det gjør vondt å lese boken om din lille prins, men det er jo godt å få gråte litt og bearbeide litt også. Varm klem til deg.
God natt lille Tille vennen og sov godt God helg. Kos deg sammen med alle dine englevenner og titt ned til mamma, pappa og Liam når de reiser til Boden i morgen
Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen I dag fyller Julie 11 år
I går hadde hun overnattingsgjester på verandaen. De var 6 jenter tilsammen og kan tro det var fnising og liv her
Takk for den fine varme solen du og de andre englevennene dine lager til oss. Ha det så fint der oppe i det blå lille venn. Suss og klem fra meg.
Therese, Nicklas og Liam: Så fint at turen gikk bra. Kos dere sammen med "Boden-gjengen" Ha en fortsatt fin helg.
Hei lille Tille vennen. Tenker på deg hver dag og håper du har det kjempe fint der oppe i det blå sammen med alle dine vakre englevenner Kos deg denne uken og finn på masse morro og sprell
Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen Har du det fint der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine? Det håper jeg. Da vi var på badetur i helgen så så jeg en nydelig sommerfugl og jeg er overbevist om at det var du som var innom og hilste på
Nå må du ha en riktig så fin uke og leke og le masse sammen med alle dine venner. Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Håper du har det fint der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner. Takk for det fine været du har gitt oss en periode nå. Tenker mye på deg vennen. Suss og klem fra meg.
Nydelig bilde av lille Tille antitanti
Suss til deg Tille vennen. Ha en god dag Therese, Nicklas, Liam og Dea.
Hei lille Tille vennen Har du det bra for tiden? Håper du koser deg sammen med alle dine englevenner og leker og ler masse vennen. Tenker ofte på deg og din mamma, pappa og dine søsken. Syns dere alle sammen er en utrolig fin gjeng
Og tenk. Hvis alt går bra her så kommer det en ny liten bebis i februar til oss. Julie og Magnus gleder seg til å få en lillebror eller lillesøster igjen. Michael er litt for liten til å forstå det enda, men han merker at det er noe annerledes med melken min når han ammer.
Ha det så fint der oppe i det blå og pass godt på mamma, pappa, Liam og Dea som er på ferie
Suss og klem fra meg.