Jag upptäckte också att min kille var in på sexsidor.. Om han chattade vet jag ej, men han reggade sig på den där djungel . se ni vet *usch* Detta var innan jag blev gravid. (blev gravid oplanerat). I samband när jag upptäckte detta, upptäckte jag snart detta. Via hans mail. Jag var inte in för att snoka utan jag pluggade och hade skickat iväg ett mail till honom (har ej skrivare hemma) för att han skulle skriva ut ett arbete åt mig på internet. MSN strulade och jag fick ingen kontakt med honom. Och det var på så vis jag upptäckte att han var medlem på den där knullsidan.
Blev jätteledsen såklart. Det bara högg till. "Varför duger inte jag?" var bara en av de tankar som dök upp. Jag gjorde en ny hotmail och reggade mig på den sidan för att se om det var nya knull han letade efter. Orkade dock inte hålla mig så långt utan redan samma kväll som jag upptäckte detta, flög allt ur mig. Jag skrek och gormade o hade mig. Detta var 12/5 förra året. Han menade att han bara varit inne och kikat. Men jag kände mig ju så otroligt sårad liksom. Långsamt tryckte jag ned mitt självsäkra jag i botten. Är inte helt körd, men jag har mycket svårt att lita på folk och när jag hade givit honom min tillit och allt så sker detta.
Fick sen veta att jag var gravid, oplanerat men välkommet. Fast det kom ju något olägligt med tanke på det där.
Jag gormade som fan vid flera tillfällen, hormoner och sånt ni vet som gravid = icke bra. Slutade röka också, fastän jag mådde så dåligt *stolt*
Asså, jag har inga problem med att titta på porrfilm med honom, visst går vi igång bättre på varann, själva, men p-film e skoj ibland. Men just detta med amatörbilder - det kan ju vara grannens fitta han kollar in, hallå??!
Har fortfarande inte förlåtit honom, har ju som sagt svårt att lita på människor, har alltid haft och så gör han detta mot mig, bakom min rygg. Jag loggade nämligen in på hans användare och fick se att han enbart loggat in såna klockslag som han befann sig på arbetet. Han raderade mailen han fick i reklam från den där knullsidan också.
Sen nu här i förra veckan typ (sonen 10 veckor gammal nu) så började jag fundera på att jag kanske skulle ta och förlåta honom. Började tycka att jag kanske tog detta för mycket. Men så för några dagar sedan, är jag inne på hans mail igen (har letat fårskinn och mailat några annonser, några annonser via hans mail, så jag avr inte in och snokade precis, är ingen snokarmänniska liksom..) och då får jag se att han fått reklam från en annan dejting/singel-sida, vilket gjorde mig fly förbannad.
När jag blir arg, ledsen och sårad på sånt vis, flyr jag. Jag sticker iväg nånstans...men nu har vi en son på 2 månader, så jag vill inte göra så längre. Vi åkte på besök den dagen då hemma hos min bror, just för att jag inte fly som sagt... Och då tog jag upp det med honom..
Nu känner jag mig oduglig igen. Fastän jag ser jättebra ut och allt. Jag är söt och så, har lätt för att få ögonen till mig, folk raggar...men det är självkänslan liksom som är körd i botten - pga. honom.
Han säger att han älskar mig och gör allt för mig..men hur fan ska jag göra? Jag kommer inte bort från det han gjorde. Jag kan inte lita på honom.
När man förlåter någon ska man göra det helhjärtat. När man förlåter någon ska det vara glömt och inte tas upp i ett annat exempelvis gräl igen. Det ska vara glömt på så vis.
Skulle jag förlåta honom nu, skulle det vara en lögn. Jag lever inte med lögner.
Jag håller på att sprängas. Jag är så jvla bra på att hålla upp en fin fasad, så att folk inte ska se...men jag börjar lysa igenom. Jag har börjat bli osäker på mig själv...
Tänkte till och med ge mig till honom (sex) ganska snart efter förlossningen, göra det möjligt att eventuellt skada mig själv därnere, bara för att vi ska få det bra. Men vi gjorde det aldrig. Men jag sa det till honom och då började han att gråta.
Han är en mycket bra far och jag älskar honom verkligen, vill dela mitt liv med honom, det vet jag.. Men man ska ju må bra i ett förhållande, eller hur? Jag mår inte så värst bra i detta förhållande. Tilliten är så oerhört viktig i ett förhållande. Och min tillit till honom är sänkt i botten..
Nu har du fått min historia här..vi befinner oss i liknande sits. Vi kanske kan hjälpa varann du och jag, elelr kanske vi alla tillsammans?
*kram*