Min sambo kollar sex-sites på nätet...
Hej...tror inte jag e ensam om detta problem...(vissa anser kanske inte att det e ett problem!?)
Jag har upptäckt att min sambo kollar på sexsidor på nätet...första gången jag upptäckte det var när jag var i åttonde månaden....nu e vår dotter ca. 6 veckor. Jag blev jätteledsen första gången jag märkte det men tänkte att ok, jag väntar och ser, det kanske går över när vår dotter e född. Igår upptäckte jag massa sidor han varit inne på igen och bl.a. kollat på tjejer i webcam m.m. Jag bara grät och grät, känner mig så tom inombords. Jag vet att han gör detta på natten då jag ligger och sover... och det känns bara så himla konstigt! Tilll saken kanske hör att vi inte haft sex sedan några månader tillbaka, pga graviditeten. Jag har tänkt att han kanske slutar och kolla på nätet om vi kommer igång med sexlivet igen, men jag vet inte...Han verkar också helt ointresserad av mig....därför tog jag upp häromdagen och frågade när vi skulle börja ha sex igen...snart sa han. Men han tar ju inte ens initiativet till lite mys! Jag känner mig så ensam på nåt sätt, jag vill ju att han ska titta på mig och tycka att jag e snygg och sexig och vilja ha sex med mig!!! Inte sitta och titta på andra tjejer på natten när jag ligger och sover (eller ammar!) . Jag tänkte ta upp med honom igår att jag upptäckt detta, men vad ska jag säga?! Och han kommer ju känna sig så dum....
Just nu kan jag kanske trösta mig med att han gör detta i brist på sexliv...men om han fortsätter och kolla på nätet fast vi har sex å kommer jag ju känna mig ännu sämre...men det återstår väl att se...
Vill bara tillägga att han är en underbar pappa och jag tvivlar inte på att han älskar mig!
Vet bara inte hur jag ska hantera detta....känner mig så ledsen och min sambo känns så långt ifrån mig....