• Anonym

Bröst

Jag har alltid skämts för mina bröst, detta trots att min fd var galen i dem och min nye också säger att han tycker om dem.
    Jag skäms så jag kan inte visa dem. De är stora och tunga. Inga bh:ar passar, jag får alltid välja bort de som jag tycker mest om. Jag skulle vilja känna mig sexig och fin. Som det är nu så vågar jag inte vara naken med min kille om vi inte ligger ner så jag kan dölja brösten. Vi duschar ihop, men jag vill inte stå mitt emot honom så han ser.
    Jag har 80c. De är kanske inte så stora, men de är tunga och fula.
    Jag har inte vågat ta steget fullt ut till op.
    Någon som kan peppa mig till det?

• Svar på tråden Bröst
  • Modegurun

Hej

Ja du...svårt det där. Vad vill du göra? Vill du förminska dem? Göra lyft? Några ideér?

Dina bröst är säkert jättefina, men som du själv säger så spelar det INGEN roll vad andra säger. Det sitter i en själv. Tycker man inte om dem själv, jag då tror man att ingen annan gör så heller.

Är de tunga så du får ont av dem?

• MARIA99

Jag tycker du ska lita på det din partner säger! eller försöka göra det iallafall =) Jag har själv D kupa i vanliga fall & 75 E nu som gravid. Det e klart de inte står rakt upp eller är perfekta men då min man gillar dem så litar jag på det han säger fast jag själv inte är 100% nöjd. Har man större bröst så är det ju naturligt menar jag att de inte är lika fasta som små men många män gillar naturligt stora oxå faktikst .. & det tror jag din man gör=)

• Anonym

Ta ett aktivt beslut om att tro på din kille!!
    Han gillar dina bröst.
    Jag vet att det är svårt att tro på men försök.
    Jag tyckte att mitt underliv såg helt vanställt ut, och när min kille sa att det var det vackraste han sett trode jag att han ljög.
    Men sen bestämde jag mig för att han talade sanning!!

• Anonym

De är inte så tunga att de besvärar mig, jag får inte ont i ryggen alltså.
    Men de hänger och vårtgårdarna är så stora så det ser fruktansvärt ut.
    Jag har aldrig sett andra så, alla andra verkar ha fina bröst i jämförelse med mig.
    Jag har inte ens kunnat amma för att de är så konstiga, provade att ha handduk under men det gick inte.
    Jag skulle vilja lyfta dem och få mindre vårtgårdar. Går det?

• Modegurun

TS

Rent kirurgiskt sett så går det att göra allt , det handlar mest om, om det verkligen är det man vill göra?

Jag säger bara så här: Vissa säger att du ska lyssna till Din pojkvän. Men är det utifrån han du ska gå? Svar nej. Det är utifrån DIG du ska gå. Du ska följa ditt hjärta och inte någon annans. Min pojkvän tyckte om mina bröst innan. Men hey, det gör man väl om man älskar en person. Man tycker om allt som ingår i förpackningen. Men som sagt. Det spelar ingen roll. Det är du som måste följa dina känslor. Vill du göra en OP och har bestämt dig för det. Så go fo it....

• Anonym

Ja, jag tror att det skulle bli ett lyft för hela mig, inte bara brösten..
    Jag hatar dem verkligen.

• Modegurun

TS

Då tycker jag du ska gå på en konsultation och därefter kan du bestämma dig

• Anonym

Om jag vågar..!
    Jag var inne på några klinikers sidor och tittade på före och efter-bilder.
    Jeeeeesus!
    Jag kan ju bara säga- om de tycker att de behöver operera brösten... vad behöver då inte JAG??!! De var ju fina innan op!
    Nu är jag mer övertygad än någonsin att jag är ett missfoster, fattar inte att min kille vill ta i mig!

• Blåkråka

80C här med och inga fina urringade bhn här inte, för då ålar de ur sig utan man skaffar rejäla snygga BHn med ordentlig stadga och vilka omsuter hela bröstet och gärna med spets på så blir de snygga ändå. Finns ändlöst många fina lösningar på BHn.

Problemet med dina bröst ligger nog på självförtroende avdelningen, jag har inga hämningar och struttar runt med bara bröst vilka gungar så fint och är absolut inte toppiga Utan hängiga men fina ändå

• Anonym

Jag kan absolut inte låta dem vara utan att ha dem inkapslade i en bh.
    Jag har märkt att andra tittar på mig i omklädningsrum, de liksom tittar och sedan tittar till lite extra. Hur kul känns det?

Svar på tråden Bröst