• Anonym

Bröst

Jag har alltid skämts för mina bröst, detta trots att min fd var galen i dem och min nye också säger att han tycker om dem.
    Jag skäms så jag kan inte visa dem. De är stora och tunga. Inga bh:ar passar, jag får alltid välja bort de som jag tycker mest om. Jag skulle vilja känna mig sexig och fin. Som det är nu så vågar jag inte vara naken med min kille om vi inte ligger ner så jag kan dölja brösten. Vi duschar ihop, men jag vill inte stå mitt emot honom så han ser.
    Jag har 80c. De är kanske inte så stora, men de är tunga och fula.
    Jag har inte vågat ta steget fullt ut till op.
    Någon som kan peppa mig till det?

• Svar på tråden Bröst
  • Blåkråka

struttar runt hemma dem oinkapslade

Vadå tittar? Du har ju rätt så normalstor 80C, sen har andra B som är vanlig storlek oxå och A vanlig... När vi kommer på avdelning D och DD mm då är de säkert folk som tittar till lite extra... Men har verkligen svårt att tro att folk glor änns på dem, det är nog psyksikt det där att man tror att folk glor...

• MARIA99

Ja jag tror oxå att du bara inbillar dej att folk skulle titta. Inte står man väll & glor på andras bröst i omklädningsrum?? Har aldrig märkt att nån kollat ett dugg på mina eller på nån annans..

• Anonym

Det är nog utseendet mer än storleken de tittar på.
    Jag har frågat min pojkvän vad han tycker om dem och han säger bara att alla kan ju int ha toppiga. Det är ju precis det jag vill ha, förmodligen han oxå. Det vill väl alla killar? Ha tjej med fina bröst?

• MARIA99

men de behöver väll inte vara toppiga för att vara fina ? Både jag & min man tycker det inte ser bra ut med konstgjorda, de är ju sällan de ser 100 % naturliga ut.
    Men om du tycker det ser bra ut så är det ju klart du ska operera demi ifall du mår psykiskt dåligt & känner att det är en sak du inte kan komma över.
    Det med mindre bröstvårtor har jag konstigt nog aldrig hört talas om att man kan operera? går det? blir det inte ärr på brösten då?

• Anonym

Det är det jag undrar oxå... Det är egentligen det värsta, att bröstvårtorna är så hemskt stora. Täcker ju halva brösten.

• Mr Smurf

Vem har sagt att alla gillar toppiga bröst? Det är bara något du inbillar dig.. Alla bröst är snygga :)

• Blåkråka

Men hur många har på riktigt toppiga kulliga runda bröst?? Om man uteslyter A kupa och Små B kupor.... Vem har?????

• MARIA99

Ja du inte många som genomgått graviditet & ammat iallafall.. Har ammat sammanlagt 2år jag så jag e glad att de klarat sig så pass *hi hi* & att man har innehåll kvar i dem.

• Blåkråka

Män gillar bröst allt från vändstekta ägg till meloner, toppiga som är så mjuka och fina och de slappa som är så mjuka i fina osv... de ser inte formerna de ser BRÖST..

• Anonym (!)

Om ni har ica maxi i närheten av där ni bor kan jag rekomendera deras bhs, köpte 2 för 199 och de är helt fantastiska, kuprorna är helt vaderade och både lyfter och formar

Svar på tråden Bröst