Scrapbooking2!
Är det någon som vet ett svenskt bra ställe där man kan handla fina papper och betala mot postförskott.
Jag är så sugen på att hitta roliga papper!
Är det någon som vet ett svenskt bra ställe där man kan handla fina papper och betala mot postförskott.
Jag är så sugen på att hitta roliga papper!
Flamman!
Tusen tack för tipset - nu har jag beställt maaaaasssssor av papper så jag kan börja med mitt första album!
*tihi*
Min första beställning gick på 1400, och nu har jag beställt enbart papper för 500:-...
Jag måste säga att jag är helt tagen - vad duktiga ni är!
Jösses! Sååå duktig kommer jag aldrig att bli...hur kommer ni på allt?
Jag måste fråga - är det någon som använder sig av ett redan färdigt album, eller köper ni lösa blad och klistrar på papper?
Har inte riktigt fattat det där ännu - jag har nämligen ett färdigt album som jag tänkte börja med, men det kanske är dumt?
Hej alla superduktiga scrappare!
Ni måste loooova att ni inte tycker att jag är heeel korkad...*fniss* Jag ska börja med mitt första album imorgon, och har köpt in hur mycket saker som helst, och hur mycket papper som helst. Sen läste jag någonstans att man ska börja med EN grundfärg till alla foton...Ojdå - jag som har köpt hur mycket olika färger som helst...Tänkte visst inte på det -det kanske blir hur fult och rörigt som helst om man blandar?
Vore så tacksam för era experttips!
Jippiiieee! Jag har gjort min allra, allra första sida!
Dock inte ett dugg avancerat, och inte använt något foto än, det är liksom bara en presentation över vad som komma skall...Det kanske inte räknas om man inte har använt foto än? *tihi*
Jorå - jag "hojtar" när det går - maken måste komma hem först! Jag vet inte hur jag gör när man tankar in bilder från kameran! Snart så!
Men ni måste vara snälla - tycker ni att det är fult, så säg ingenting!
*Tihi*
Sambima! Ja, jag märker att det behövs! :-9
Jaha...då var det gjort - nu har jag lagt in min allra första sida i mitt bildgalleri. Det är svart, men så blir det...*he, he*
Tack Sambima!
Ja, det blir ganska effektfullt med svart bakgrund tycker jag.