Inlägg från: Lindisen1 |Visa alla inlägg
  • Lindisen1

Scrapbooking2!

Nämen oj vad ni är snälla!

Oh, nej - tyvärr har jag inte ett enda svartvitt foto. Ja, det hade ju verkligen varit effektfullt. Synd.
    Har inte bestämt mig angående färgerna ännu. Måste sätta mig och sortera upp alla foton och verkligen ta bort de mindre bra. Har massor av kort, men det får ju inte bli för mycket heller.
    Hur gör ni om ni som jag har ett svart album som bakgrund, men sen väljer ett annat bakgrundspapper. Klistrar ni fast det på det svarta underlaget, eller sätter ni fast med fotofix eller något annat?

• Lindisen1

Bambigir och Garfield!

Tack för alla braiga tips!
    Det stämmer, vad gör det om det blir många kort...det enda är att det tar lång tid!

• Lindisen1

Hej alla duktiga tjejer!

Har ni bra tips på någon sida med gratisfonter? Gärna i skrivstil eller gammeldags romantisk stil!

Kram på er!

• Lindisen1

Har lagt upp några nya sidor i mitt album - men jag är inte på långa vägar lika avancerade som ni är!
    Något enklare - men ändå! De finns där att titta på nu - bildkvaliten är kass, men det får duga!

Ha det gott!
    Kram, kram

• Lindisen1

Wow - milface! Supersnyggt!
    Förstår inte att alla är så duktiga! Vill också vara så duktig!
    Kram på er från mig

• Lindisen1

Finns det någon butik i Stockholm? Visst är väl Papprika här, men finns det fler?

• Lindisen1

Sambima: vart ligger den?

• Lindisen1

Jag är ju också nybörjare - och jag är med i scrappaenkelt på Yahoo - men jag är också gärna med i något

• Lindisen1

Hej igen....!

Jag har precis gjort klart en sida till - kan ni inte gå in och kolla i mitt galleri och säga vad ni tycker om den? Jag tror nog att det är den jag är mest nöjd med hittils...
    Det är den första bilden i mitt galleri - ber om ursäkt för att bilden är värdlös, men man ser i alla fall liiiiite!
    Det är så roligt att få omdömen från er som är så duktiga!
    Gärna både ris och ros!

• Lindisen1

Åh vad ni är snälla!
    De små söta blommorna har jag hittat på Tiimari - det finns en massa söta olika färger och varianter.
    Det är gulligt, och i det här fallet så fäste jag pappret med små hjärtan på med blommorna, sen kan man ju dölja saker med dem, eller helt enkelt använda bara för ren dekoration - för att de är söta!

• Lindisen1

Jozebelle - jajjemän! Jag är med! *räcker upp handen*

• Lindisen1

Jaa, det tycker jag! Leta där - de har faktiskt en hel del bra saker! Både till scrapbooking, och annat kul pyssel!
    Hoppas du får tag på dem!

• Lindisen1

Välkommen hem Garfield! Hoppas att du har haft en trevlig vecka!

Kramis

• Lindisen1

Hej på er!
    För mig går det lite trögt - har inte gjort något mer än, men snart så!
    Jag hojtar om jag lägger upp nya LO:s i galleriet - ifall ni vill kika!
    Ha det gott!
    Kramis så länge

• Lindisen1

Flamman - nu blir jag nyfis! Har du någon adress så man kan gå in och kika på vad det där deluxe paketet innehåller?

• Lindisen1

Jag har ett problem, och måste höra med er om ni har råkat ut för samma sak, och om ni har något råd!

Jag har tidigare beställt saker från dreamcottage.nu, och fick det mesta jag hade beställt, men dock saknades det ändå en del saker.
    På följesedeln stod det att mina saker skulle komma så snart de hade fått in dem.
    Eftersom jag ingenting hade hört på länge, så skickade jag ett mail till dem, och föreslog att jag kunde byta ut mina tidigare beställningar mot andra saker, papper som jag skrev ner.
    Eftersom jag redan har betalat allting är det väldigt irriterande att jag inte får mina saker.
    Jag har fortfarande inte hört något från dem, så nu skickade jag ett mail till och påminde dem.
    Är det någon mer som har råkat ut för samma sak från samma ställe? Någon som har någon bra idé om vad jag ska göra?

Kram från mig

• Lindisen1

Ånej - är det sant?
    Jag hade ingen aning om att det är vanligt att det strular när man handlar från dem - då hade jag aldrig gjort det.
    Fy vad trist.
    Vet du om det brukar lösa sig överhuvudtaget, eller får man aldrig sina saker man har betalat för?

Tusen tack för svaret! Kram på dig Hannie

• Lindisen1

Sambima & Hannie - jag kommer absolut att meddela er om vad som händer. Det är bara så vansinnigt irriterande! Dessutom kanske det är så att man har beställt saker, som man väntar på, och liksom inte kommer vidare utan dem...ggggrrrrrr. Nu är jag arg!
    Jag återkommer!

• Lindisen1

Tjejer kolla - jag fick svar på mitt sista mail från dreamcottage - ärligt talat så tror jag inte att hon talar sanning...men, men - huvudsaken är att jag får mina saker...

"Hej Linda,

Enligt våra noteringar så är dina varor

skickade, eftersom du inte mottagit dom

ännuu så har dom nog försvunnit med

posten. Ledsen att det blivit så här.

Vi får plocka ihop nya till dig.

Hälsningar

**Barbro**

Svar på tråden Scrapbooking2!