Inlägg från: Poena |Visa alla inlägg
  • Poena

Scrapbooking2!

Nu har jag lite frågor här, för jag har lite planer på att beställa från Lifetimemoments.com som jag hoppas ni kan hjälpa mig med

1. Tar det lång tid för saker som är "out of stock" att komma in? Satte mig på en väntelista för en ca 2 veckor sen men det har inte hänt något
    2. Såg att det fanns fina "frames" på t ex KI-memories papper, men hur stora är ramarna (lite dåligt med info på sidan tycker jag)? Tror ni att de är så stora att ett vanligt foto får plats inuti ramen på ex dessa shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Product_Code=KI.D.549&Category_Code=kimygirl
    3. Någon som har beställt därifrån som kan ge ett exempel på vad frakten blev? För en 20-30 papper?
    4. Är standardstorleken 12*12 om det inte står något annat? (På patterned paper)
    5. Sedan undrar jag vad "klistermärken" (el likn dekorationer som man kan klippa ut eller klistra fast) heter på engelska? Tyckte det var lite dåligt med sådana på sidan eller är det bara jag som inte hittar dem?

• Poena

Ingen som kan hjälpa mig med någon av mina frågor ??

• Poena

Nu har jag beställt massa papper från lifetimemoments.com och hoppas innerliget att det kommer fram som det ska!! Tyvärr fanns inte allt jag ville ha i lager men det går ju inte att sitta och vänta på det för då är det väl något annat som tar slut..

• Poena

Ni som beställt från lifetimemoments, hur har ni fått paketet? Med vanliga Posten eller UPS el likn?

• Poena

Hannie

När jag beställde därifrån nu så kunde man välja mellan t ex PayPal, Visa, mastercard. Jag valde PayPal eftersom jag tycker det är säkrare då man fick gå genom en gånska lång process där för att registrera Visa-kortet och sedan kan de bara dra det exakta beloppet. Din bank kommer sedan konvertera från dollar till kronor, så på ditt kontoutdrag kommer det stå att det dragits i kronor.

• Poena

Hannie

Jag kan ju rapportera hur det gick sen när jag får mina varor. Har ju läst om andra här som varit nöjda med sina beställningar därifrån så det var därför jag vågade beställa därifrån.. Nu väntar jag bara på att få veta vad portot blir (de räknar ut det i efterhand) och hoppas att det inte åker fast i tullen!! Men som sagt detta är en testomgång så blir det superdyrt med frakt + tull beställer jag nog inte där igen, fast deras utbud på papper är ju underbart så jag hoppas att det går bra

• Poena

Hannie

Vad är chalk? Blev nyfiken nu när du sa att du hade "chalkat" kanterna på dina bokstäver..

Svar på tråden Scrapbooking2!