Inlägg från: Poena |Visa alla inlägg
  • Poena

Scrapbooking2!

Lim på rulle?? Nu fattar jag ingenting igen

• Poena

Angående den dyra vellumtejpen på scrappamera.se så beställde jag exakt samma från USA nu där den kostade lite under 50 kr (mot 85kr här). Jäklar vilken skillnad det är på priserna i USA mot här Synd bara att man riskerar tull!

• Poena

Hannie

Nej inget från USA än De har dragit pengar och så, så jag hoppas att det är påväg!!

• Poena

Vet att jag har läst detta innan i någon av Scrapbooktrådarna, men kände att det var lite väl tidsödande att leta igenom hela Scrabooking 1 + 2 trådarna Sorry om jag upprepar gamla frågor igen!

Ni som beställt från lifetimemoments.com, hur lång tid tod det innan det kom,och när och hur drog de fraktkostnaden för er?? När man loggar in på sidan står det ju inget om ens tidigare leveranser o dyl, har inte heller fått ngt mail om att de skickat paketet eller så... Är det normalt tro?

• Poena

garfield

Det har bara gått en vecka så det är egentligen inte sååå lång tid , tänkte bara se om någon här fick det på 1 eller 4-5 veckor så jag vet när jag ska maila dem och fråga hur det går.. Jag har fått bekräftelsemail på själva beställningen. Där stod det att de skulle beräkna frakten individuellt och dra senare. Beloppet för varorna är draget, sist jag kollade hade de inte dragit nåt för frakten, har inte heller fått nåt mail sen dess.. Kanske ska vänta ett par dar in i nästa vecka och sen maila dem för att se hur det går, för de borde väl maila mig innan de drar kostnaden för frakten eller??

• Poena

Jippiie!! Igår fick jag äntligen mina papper från lifetimemoments Superfina var dem, även om vissa färger skilde sig lite åt från deras hemsida

• Poena

garfield

Hihi ja det passade ju onekligen in med att mina scrapsaker nu kom Ska tänka över det och kolla min kalender!

• Poena

Nu har jag lagt upp mina första LO:s på lifetimemoments pappret jag fick förra veckan! De är inte riktigt klara än, tänkte göra lite bokstäver i ljusbeige osv också sen!

• Poena

Kommer lite sent med mitt svar här, men men

sambima och bomull!

Pappret har jag köpt på lifetimemoments.com och det är av serien "Boxer Harley's Pals Pet collection"
    shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Category_Code=boxerpaper

Fastnade egentligen för pappret med hundben på och hade velat kombinera med det bruna randiga men de har varit "out of stock" ett bra tag nu

Sen är det garanterat inte samma vovve du sett på ngn yahoo-sida, sambima, men kanske någon släkting till honom

• Poena

Joanna Chimel

Jag beställde från lifetimemoments för några veckor sen, beställde en 20-30 papper och frakten gick på ca 78 SEK, totalt blev det väldigt prisvärt att beställa därifrån, ca 4-5 kr per papper (12*12 tum) inkl frakten då!

• Poena

Kan förresten säga en bra grej till om lifetimemoments, de kryssade i på paketen att det vara gåva + hade ingen följesedel i paketet = minimal risk att fastna i tullen

Svar på tråden Scrapbooking2!