• loves

Grönt kort i golf???

Är de några golfintresserade här på fl?
    Jag undrar i så fall hur ni tog erat gröna kort ?

Hur lång tid tar det?
    vad kostar det?
    Hur funkar det? med praktik o teori? Är proven svåra?
    Måste man ha ngn erfarenhet innan man börjar på gröna kortet?

• Svar på tråden Grönt kort i golf???
  • loves

är de ingen som har grönt kort

• loves

okej...men när man gör praktiska provet (om jag fattat de rätt), så är man hela gruppem då? eller är man själv?

var de en kul kurs?
    jag är inte så fantastiskt intresserad av själva golfen o teorin, utan funderar bara på att ta de för skoj skull, för att kunna gå med mannen då o då om de är fint väder

• loves

haha...gött!!
    ja, men de skulle nog kännas bättre om de var lite äldre med.
    får jag fråga i vilken stad du gjorde detta?

• loves

hhe...oki! ja, kanske skulle ta vägarna förbi alingsås då? bor ju i gbg kanske ska hälsa från carisma?? ;-D
    nej, skämt o sido....undrade bara. för att ja kan tänka mej att de skiljer i pris osv i mindre /större städer

• loves

jo, en fråga till:

appropå fadder rundor som man ska gå osv....

hur länge ska man gå med fadder?
    får man välja vem man vill ha som fadder ? (kan de vara ngn utomstående från kursen) får man ha flera faddrar?

• loves

tack ametist...ska gå in o kolla direkt

du ska inte göra i gbg va? vore ju alltid kul med sällskap ...hihih

• loves

okej, tjejer. Va gulligt att ni svarade ....

när ska du sätta i gång ametist? ska du börja snart?

• loves

jo, de funkade...jag är där inne nu, ( o här samtidigt...)

• loves

okej... har du köpt egen teoribok? eller vet du vilken dom använder? eller hur funkar de *förvirrad*

har du redan anmält dej? har du spelat ngt innan ?

• loves

okej... har du köpt egen teoribok? eller vet du vilken dom använder? eller hur funkar de *förvirrad*

har du redan anmält dej? har du spelat ngt innan ?

• loves

nej jag har inte spelat förr. mer än att min karl lärde mig att svinga o känna på de lite bara, på en sån där "scen" eller vad man ska säga (kommer inte i håg vad det heter,..hahaha...du ser juh, hur ska de gå?? ) Men de lilla jag gjorde så va de kul. och ja fick bra beröm av mannen min...

så man får gå på rangen utan grönt kort? är de alltså en kort hålsbana?

• loves

ametiasst: se ovan inlägg...(vi skriver samtidigt, så vi missar nog ibland.)

nettan:
    välkommen....!! då är vi 3 som kan följas åt...var ska du ta det?

• loves

ahaa....så man får göra så pass mycket ändå utan grönt kort?? hmm....då kanske man ska vänta ngn säsong?? eller nja..jag vet inte.
    kanske är lika bra att göra de ändå.

visste faktiskt inte att man får göra såå mycket. va kul.....

• loves

aha....spännande?!! men de måste va stor skillnad att spela inomhus än utomhus?!

• loves

haha....

var ligger dessa i gbg? vet han de? eller vad dem heter? min karl ska flyytta hit till mej i sommar, så han vet nog inte heller..

• loves

okej...!! va kul...jag kommer tilbaka om en stund. nu ska jag äta lite. men ska ladda med lite nya frågor tilll er !! haha...be sure

• loves

okej...tackar!! ja, de är så mycket man ska lära sej...!!! men tack för värdefull info

Svar på tråden Grönt kort i golf???