• Anonym

Homeopati för att bli gravid!?

Hejsan

Undrar om nån har erfarenhet av homeopati för att t.ex få igång på ÄL för att kunna bli gravid?

Har nån fått hjälp av homeopat på nåt sätt & sen blivit gravid!?

Funderar på att gå till en sån.... har nämligen hört att det ska vara bra, men är nyfiken på lite mer fakta!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-16 11:58:45:
    OBS ÄR ENDAST INTRESSERAD AV FOLK SOM TROR PÅ HOMEOPATI & HAR BLIVIT HJÄLPTA AV DET!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-16 11:58:57:
    OBS ÄR ENDAST INTRESSERAD AV FOLK SOM TROR PÅ HOMEOPATI & HAR BLIVIT HJÄLPTA AV DET!!!
  • Svar på tråden Homeopati för att bli gravid!?
  • Anonym

Ingen med erfarenhet??

• Anonym

Puffar lite..... nån borde väl veta nåt om detta!?

• gemelli

Jag har fått det!

Var utan min mens i 1 år efter ha tagit p-sprutan. Min naturläkare fick igång mensen på 4 veckor. Har nu haft 2 st normala menstrationer, efter jag har behandlat hos honom. Ägglossningen har oxå kommit igång.
    Så nu ska vi försöka den här månaden, så får vi se vad som händer.
    Så det kan jag varmt rekommender!

• Anonym

gemelli

Åh vad skönt att det börjat fungera!!

Jag har inte problem med mensen, men jag testade med ÄL test denna månaden & det visade att jag inte hade nån ÄL, så det är väl hjälp med att få igång den som behövs!

• gemelli

Ja han är helt fantastisk. Han hjälpet ett par som jag träffade i väntrummet och bli gravida efter 3 st misslyckade prorörsbefruktningar.
    Han har hjälp mig så mkt i min trasiga kropp efter den hemska p-sprutan som man var dum nog och tog.

Har du någon du kan gå till?

• Anonym

Ja jag har tid den 20:e 

Får hoppas han kan hjälpa mig!!

• gemelli

Ååå vad bra, önskar dig lycka till.
    Skriv gärna i tråden när du varit där och berätta.

Kram

• Anonym

gemelli

Det ska jag göra!

Min mamma har varit hos honom tidigare & fått hjälp att bli gravid!!  Men jag kände att jag behövde höra fler positiva berättelser!!

• Angelica80

Blir jag ej gravid denna månaden så går jag till min homeopat som jag gått hos innan för andra saker. Så då kan han säkert hjälpa mig. äter rosenrot nu o har äl i helgen. Sen bim 1 maj. Så får se hur det går =) Plussar jag inte så blir det homeopaten =)

• Anonym

Angelica80

Jag har också ätit rosenrot i 3 månader, men de funkade inte alls på mig!!

Kände inget av dem alls & ÄL funkade uppenbarligen inte heller!!

Vi får hoppas det funkar för dig denna månaden!!  Om inte kan du väl skriva i tråden & berätta hur det går hos homeopaten!

Svar på tråden Homeopati för att bli gravid!?