• Angla

Avdankade IVF-kvinnor

Nå finns det några avdankade IVF-kvinnor med flaggan i topp även om ni hamnat i den djupa gropen? Som älskar livet för njutningens skull eller avskyr dess blotta existens?

Trots att IVF och därmed också biologiska barn är ett minne blått så längtar jag efter våren och sommaren. Jag tror stora beslut kommer fattas i sommar och ofentlig göras för släkten och familjen.

Hur har ni berättat att IVF är nedlagt och att ni är ett hopplöst fall? Hur har ni bemött alla glada tillrop och intensiva hejjarklackar som tippar på spontangraviditet? Har ni kallt hänvisat till siffror och fakta eller valt att svälja ilskan?

Angla - med vingar av lycka
  • Svar på tråden Avdankade IVF-kvinnor
  • Fiaflopp

Angla: nej¨nej,de finns kvar,jag tar sprutan på Torsdag som planerat...Flört

• Angla

Dåså då hoppas vi att du slipper bli avdankad och hopplöst fall...

• Fiaflopp

Hmm...avdankad ivf-kvinna är jag ju redan...mina ägg duger inget till och vi är tvugna att använda oss av donators ägg.

• Angla

Jo jag tänkte just på att man kan tolka det olikaRäcka ut tungan...och vill du vara avdankad så får du ju det! Jag tolkade det bara som IVF infertilitets hjälp what so ever Generad men ja din tolkning är ju mer korrekt! Flört

• Fiaflopp

hihi ok,då förstår jag....avdankad eller inte så är jag här och dräller ändå
    Om det är ok vill säga?
    Mina ägg är ganska avdankade...Flört
    LYCKIG ÄR JAG ÄNDÅ trots allt och det är på tiden tycker jag...Kyss

• Angla

Hihi vännen gör somd u vill dräll både här och där. Här körs ingen på porten detta är ju sista anhalten för det här tåget sen måste man byta. Jag byter till ett och du till ett annat men det dröjer väl lääänge innan de kommer? Så kan vi tjata så länge!

• Angla

Sooover Ni?

Ingen som i mail eller brev utförligt förklarat läget för sina nära och kära? Hur gick det+

• Fiaflopp

Så,NU är jag vaken...*S*
    Mitt tåg kommer snart,det första tåget alltså i just denna resa,första stationen stannar den vid på Torsdag...Flört

Svar på tråden Avdankade IVF-kvinnor