Halal-slakt!
santos ja fattar inte hur du pallar ?? ja säger igen Se på hur djuren transporters till slakterierna.. d är INTE trevligt. o bra där att nämna älgjakt o så. det är ju inte direkt snällt de heller. där skade skjuter dem många djur om året vet du det? kanske skjuter en kalvs mamma o kalven är själv.. finns så många djur som far illa utan att prata om halal slakt. o ja undrar är du muslim själv eller? NEJ d är du verkligen inte. så varför diskutera detta? o irritera folk bara.. ja kan inte fatta.. ni som är så emot halal slakt sitt inte vid datorn o tjafsa.. gå ut i det verkliga livet och gör något åt det då.. om ni tror att ni kan göra de.. för hela VÄLRDEN äter kött och även halal slaktat kött ... ni kan inte stoppa produktionen på kött.. men ni kan ju iaf prova *LER* tänk på dem andra djuren istället eller på erat eget slaktat kött.. för JAG HAR SETT HUR DET FUNGERAR I SLAKTERIER.. o d ska ja säga är INTE trevligt. d är ännu en bild som sitter på min näthinna ska ni veta.. snälla folk öppna ögonen. d är inte bara halal slaktade djur som nui säger far illa.. ! o att d alltid är muslimer folk ska klaga på inte ser ja ett s*it skrivet om hur judarna slaktar sina djur eller hur slakerier över huvudtaget behandlar djuren.. ALLTID muslimer!!!!!!! AWWW så trött jag blir