Inlägg från: Tha Princes |Visa alla inlägg
  • Tha Princes

Halal-slakt!

santos ja fattar inte hur du pallar ?? ja säger igen Se på hur djuren transporters till slakterierna.. d är INTE trevligt. o bra där att nämna älgjakt o så. det är ju inte direkt snällt de heller. där skade skjuter dem många djur om året vet du det? kanske skjuter en kalvs mamma o kalven är själv.. finns så många djur som far illa utan att prata om halal slakt. o ja undrar är du muslim själv eller? NEJ d är du verkligen inte. så varför diskutera detta? o irritera folk bara.. ja kan inte fatta.. ni som är så emot halal slakt sitt inte vid datorn o tjafsa.. gå ut i det verkliga livet och gör något åt det då.. om ni tror att ni kan göra de.. för hela VÄLRDEN äter kött och även halal slaktat kött ... ni kan inte stoppa produktionen på kött.. men ni kan ju iaf prova *LER* tänk på dem andra djuren istället eller på erat eget slaktat kött.. för JAG HAR SETT HUR DET FUNGERAR I SLAKTERIER.. o d ska ja säga är INTE trevligt. d är ännu en bild som sitter på min näthinna ska ni veta.. snälla folk öppna ögonen. d är inte bara halal slaktade djur som nui säger far illa.. ! o att d alltid är muslimer folk ska klaga på inte ser ja ett s*it skrivet om hur judarna slaktar sina djur eller hur slakerier över huvudtaget behandlar djuren.. ALLTID muslimer!!!!!!! AWWW så trött jag blir

• Tha Princes

Hmmm säger jag bara.. de är så sorligt att d är muslimer som kommer i klämm jämt bara.. varför inte diskutera judarnas slakt för? ja blir så ledsen på de här. inget djur ska lida.. men ja tycker de är dåligt att starta en sån här tråd om JUST MUSLIM SLAKTER... varför inte skriva om judar. ja blir så förbannad på att just muslimer ska petas fram.! vart i världen man än vänder sig så är d kolla muslimerna o deras religion. d är så tråkigt. har vi inte fått nog nu tycker ni/du? Islam är bland världens största religioner så d tar ju ett tag att utrota oss:P:P:P Salam alekom!! PEACE!!!!!!

• Tha Princes

Nej men vadå d kan ju vara lika intressant att prata om jude slakt som d är att prata om halal-slakt. en J*vla massa muslim.. ska d vara negativt det eller?????????? tycker personligen att du verkar ha nå fel på den "Knölen" du har mellan dina axlar:P ja men kolla upp hur "Vanlig" slakt förekommer oxå innan du e på att hakar på muslimer!! jag tycker det är så dåligt.. men ALLA ÄLSKAR JU att klaga på oss.. men men vem bryr sig.. ingen som tar åt sig längre iaf. så löjlig tråd att starta tycker jag. du kunde ju bara ha skrivit diskution om slakt eller så.. VARFÖR JUST HALAL-SLAKT? för att du känner en j*vla massa muslimer som du skriver..! tycker verkligen att du är rasisitisk nu !!! VERKLIGEN!!!!!!!!

• Tha Princes

ja men jag tycker att din diskution är lite larvig för att d just pekar ut islam. du måste ju erkänna att muslimer blir mkt uthängda av alla.. eller tycker du inte det.. det här med mohamed karakyrerna o detta. alla länder är med o trycker ner muslimer. o ja tycker inte att det är rätt. visst vill jag diskutera men tråden är ju lixom konstig. för att vad man än säger om halal-slakt så är det lixom negativt. o den filmen du har lagt ut är ju inte sann äns.. för att så där går det inte till. det där är ju rena rama brutala slakten.. jag själv älskar alla djur o tycker det är synd om dem att dem ska dö för att vi ska äta. men så har det varit i alla tider. och guden gav oss dessa djur o visade att dessa djur ska man äta. o så har de alltid varit o kommer alltid att göra.. sorligt men sant. tyvärr. jag tycker så väl djuren har haft det bra så är jag mera nöjd iaf. som min kristna familj köper slaktat djur på en gård .. där min famlij vet att dem har haft det bra o är ute både vinter som sommar.. mycket här i välden skulle man vilja ändra på iaf..

• Tha Princes

aaa ja tror inte att detta är sant..!!!! OM den muslimska slakten som du säger går till så där som det gör på filmen så ÄR DET INTE HALAL slakt! för dem behandlar djuren väl innan dem dödas. o har du själv varit med eller sätt en halal slakt för OM du hade de så skulle du INTE säga att detta va halal-slakt! och jag tycker VERKLIGEN inte att vi ska ta o snacka om judar o palestinier.!! för de är en tråd som man inte äns ska starta. ! inte äns länderna i sig kan få fred så hur ska vi kunna sluta denna disskution.??.. ni fick detta land med USA i ryggen! o jag tycker det är så fel att se hur ni judar lever lyxet o stackars palestinier lever i små trånga hus eller vad man ska kalla det. o palestinier kastar sten på era tankar som dem kör in i det som ni säger "deras område".. BARN dödas. jag har sett på tv hur ni tränger ut araberna o hur barn skadas av judar o hur ni SPOTTAR på dem och araber får leva som hundar i deras eget land. ! det är HARAM (fel)!!! o ni judar har börjat skjuta på palestinernas moskèr och allt.!! Barn med sten emot eran arme! det är skamm...dem som bombar sig, dem som kanske har förlorat hela sin familj tack vare judarnas armè. vad har dem kvar att leva för? inte för att ja stödjer detta med terrorism eller självmords bombare men man ska kanske försöka förstår hur dem tänker! man kanske ska se sig om på alla männsikors sätt. ni judar har ju starkt folk i ryggen.. USA . ni kan ju iaf låta palestinierna leva i sitt eget land o inte förnedra dem.. dem är ju männsikor dem oxå o inte djur som ni tycker att dem är... d är fruktansvärt. o ja undrar vad detta har med halal slakt att göra..?? det var ju detta tråden handlade om. eller har jag fel? . o de som du säger att detta är halal-slakt dem visar är inte alls sant!!!.. för d går inte till så.. dem ska be en spec vers över djuret som dör o behandla den med respekt. o som ja ser på denna film så säger dem inte äns ett ord. bara hugger av huvudet brutalt.. d är inte sant.! så snällla ut tala dig inte om saker du inte vet något om.. bara så alla vet så kommer denna tråd att fortsätta hur länge som hellst! den kommer aldrig att ta slut nu..!

• Tha Princes

nej Sobi3 o santos ja e oxå med.. så bra att du o ja kan stryck jämt med varandra för engång`s skull =)=) santos trevligt *ler* =)

• Tha Princes

Lobu : det finns säkerligen slakter som går till så där. men inte under halal-slakt som tråden är utlagd till.. halal.slakt går inte till så eller får inte gå till så. om den slaktas så .. så är det inte halal-slakt.. så är det bara.. klart all slakt e hemskt. djuret där ju i vilket sammanhang som hellst. men asså dett asom är på filmen nu säger ja det en gång till är INTE halal-slakt.. ok? tycker de är hemskt det turkiet gör emot kurderna oxå .. men ändå toppas israel o palestina frågan ... ..

Svar på tråden Halal-slakt!