30+ som arbetat mer än ett år på första barnet!
Hallå tjejer
Här kvalar man ju in med gott mått
Stannar inte nu för jag kommer just hem från en begravning och har lite att stå i!!'
Ses sen
Hallå tjejer
Här kvalar man ju in med gott mått
Stannar inte nu för jag kommer just hem från en begravning och har lite att stå i!!'
Ses sen
Hej
Jag är skitsur!!!!!!
Hur jävla dumma i huvudet får karlar vara??? Hintade honom innan idag att det var dags att sexa till det lite ikväll! Ok...svarade han
Käkade pizza till middag och båda kom fram till att vi fick vänta en stund med sex för att undvika uppkastningar Efter ett par timmar (när han som vanligt sitter och spelar nåt dataspel med sina kompisar över nätet) så tar han av sig headsetet och frågar "Skulle vi ha sex eller kan jag fortsätta i nästa match" !!!
Jävligt upphetsande!!!!! Jag kränger nåt att "om han inte är mer intresserad så kan vi skita i det" Då är JAG känslig och hänger upp mig på ALLT!!!!!
Nu sitter han och surar vid datorn och säger att han har ont magen!!!! Fan vad trött jag blir!
Är det jag som är känslig? Blir det så här efter ett tag i babyverkstaden
Jag är säkert extra känslig också med tanke på att jag varit på begravning idag! Förmodligen har även han en kass dag! Men han är jäkligt oromantisk och okänslig ibland!!!
Nja lite av en drummel är han ibland! Men antar att jag får skylla mig själv lite efter som jag alltid visar mig väldigt stark! Han är inte typen som "pysslar om" så väldigt ofta!
Morrn
Pico: Vi blev vänner igen men det "bidde" ingen sex
Får väl köra hårda förförarknep idag i stället
Får väl också göra en kort presentation för er som inte "känner" mig!
32 år med sambo på 38 år.
Har försökt bli med barn denna gång i drygt 1 år! Försökte tidigare också men pga att jag blev sjuk (proppar) så fick vi ta 1 års uppehåll! Startade igen mars 2005
Sambons spermier visade sig vara slöa och en del missbildade så vi väntar på provrörsbefruktning som troligtvis kommer att ske i augusti-september
Nu ska jag duscha och fixa till mig! Födelsedagskalas för en kompis idag!
Morrn
Helenas: Hoppas hoppas hoppas
HUr mår ni andra "gammeltackor" då?
Här var dålig respons idag Kanske ingen som vill prata med mig!!! *snyft*
Helenas: Du måste komma in och rapportera sen!!!!
Infinitive: Ska själv köra en storstädning idag! Har inte kommit igång ännu bara