han glömde vår bröllops dag.......
Det har med att glomma viktiga dagar kan jag i och for sig inte saga nagot om. Jag sjalv glomde min sambos fodelsedag forsta aret vi var tillsammans, av diverse anledningar, och madde jattedaligt over att ha sarat honom. Kanner fortfarande - tva ar senare - lite angest nar jag tanker tillbaka pa det hela, detta trots att jag har gjort massor av saker for att kompensera och han sjalv snarare ser det som lite komiskt. Jag tycker absolut att man, om man har missat nagot som man vet betyder mycket for sin partner eller nagon annan som star en nara, far anstranga sig och gora sa mycket man bara kan for att reparera skadan. Men, som Prillan skrev i ett inlagg ovan, din man kanske visar att han bryr sig pa andra satt? Om du kanner att han inte visar dig tillrackligt med uppmarksamhet och inte anstranger sig tillrackligt nar han gjort nagot dumt kanske det ar dags att satta dig ner och prata med honom?
Hoppas att han inte missar nasta viktiga dag ;o) Om det hander igen ar det nog dags for skamvran :oP