• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • mrsSss

oj vilken rolig tråd
    kan berätta att jag inte vile släppa lustgasmasken och efter att bm sagt till 3 gånger försökte min man ta den ifrån mig och det slutade med att jag slog till honom, bad honom låta mig och masken gå därifrån för jag var trött på det här nu och försökte ställa mig upp och gå därifrån.....

hemma innan vi åkte in hade jag värkar kraftiga och det enda jag tänkte på var att få i mig mat, hade läst massa tidningar att det skulle ta sååå lång tid o att det va viktigt att äta så jag fick i mig en vegetarisk billy pizza, och jag pizzan kom ut, jag jag spydde och bajsade ned hela rummet bm fick torka och min man hjälpte till han skämdes och ja bad om ursäkt och fortsatte spy........
    nu sitter vi o skrattar åt det men ingen av oss har ätit av den pizzan igen vilket var favoriten innan
    kan tillägga att jag inte kommer äta nåt den här gången

• gudagåvan

Å va roligt! Jag sitter på biblioteket och håller på med hemtentan (egentligen) och så började jag läsa detta och skratta som en galning. Folk undrar vad det är för fel på mig. Har inget direkt roligt från min första förlossning, men vi får se hur det går nästa gång, det är inte länge kvar.

alla ni, you made my day!!

• luddigamaskrosen

Alla (särskilt sambon) utom jag tycker det var jätte roligt när min barnmorska inne på förlossningen sa till min käresta att han kanske skulle fixa nåt att äta eftersom det skulle ta en stund till. Han gick glatt ner i kafeterian och köpte sig en sallad och en tidning och satte sig i andra änden av rummet (ganska stort) och käkade till sin tidning. *morr* Ja ville inte ha nåt men favortit drickan pago kanske skulle va gott och jag öste i mig halva flaskan innan jag insåg att all lustgas hade gjort mig ganske illamående och jag spydde ner hans skor *haha*.

Något som jag själv tyckte va ganske komiskt var att se på korten efterår hur söt jag var i ansiktet efter ll lustgas. det va nämligen så att dom gasmaskerna som hade fått hem färgade av sig och min son fick se sin mamma som sotare det första han gjorde! *hehe*

//l.maskrosen

• Mumzzan

maddie: min man envisas i alla lägen med att säga: det som inte dödar-härdar..
    jag lovar.. säger han det en enda gång under värkarbetet så vet jag inte vad jag gör! :D hehe

hysteriskt kulig tråd!

• nallisen

Sicken rolig tråd! Har inte skrattat så mycket på länge! Vill ha mer!

• innana

Mina kompisar födde barn i förra veckan...pappan halkade på fostervattnet i hallen och bröt en tå, mamman glömde bb-väskan i taxin, lilla blivande storebror kräktes på farmor vid överlämnandet och mamman blev så arg att hon rev ur nålen på handen när ingen såg.
    Nu är det en vecka senare och alla mår fint, det blev en liten flicka

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *