• gladlouise

muspruttar

Åhh va jag hatar det jag tycker faktiskt de e enormt pinsamt. speciellt igår efter att jag och min kille hade haft otroligt skönt sex, då låg vi i sängen och sen bestämde vi att vi skulle gå ut och röka, och då jag reser mig upp då kommer världens brakare från min mus samtidigt som hela hans sats rinner ner längs mina ben...åh va ja skämdes! och klar som fan händer de en gång till ner jag reste mig upp efter att vi rökt! han skrattade i och för sig, å de gjorde ja me...men inombords ville ja dö....

• Svar på tråden muspruttar
  • gladlouise

jo tack, visst händer de medans man har sex oxå..men varför måste de va lika pinigt varje gång? :)

• getingmidja

Det är så jäkla pinsamt!
    Min karl bryr sig inte om det alls, men jag får värsta ångesten när det händer...haha.

• medistra

vi tycker bara det är kul när det händer, skrattar bara åt det

• gladlouise

jovisst, ibland händer de ju mitt i det sköna, haha..och de har en tendens att ske väldigt ofta när man gör de bakifrån haha. då brukar vi inte ha tid att skratta åt de, men efteråt när man är helt slut körd och ligger där tyst och sen helt plötsligt, huuu!

• Höstglöd

Haha, det har hänt mig några gånger också. Men jag tycker faktiskt mest det är roligt!

Jag kansk skulle tycka att det var pinsamt om det hände första gången med en ny kille. Eller nää, jag tror inte jag skulle orka tänka på det, jag skulle förmodligen bara skratta ändå.

Om man inte gör det pinsamt tycker jag inte att det blir pinsamt. Och om killen tycker att det är pinsamt har han varit med för få tjejer ;)

• Smilie

*asg*
    Åh vad rolig tråd
    Ett tips är att träna knipmusklerna, det minimerar muspruttandet *S*

• gladlouise

smilie: jasså...hmm men vad beror de egentligen på att det händer? är det att de kommer in luft eller?

• Smilie

Japp, det kommer in luft under akten eller när killen drar ut den
    *fnissar*

• gladlouise

varför skall vi tjejjer ha de så jobbigt :)

Svar på tråden muspruttar