• gladlouise

muspruttar

Åhh va jag hatar det jag tycker faktiskt de e enormt pinsamt. speciellt igår efter att jag och min kille hade haft otroligt skönt sex, då låg vi i sängen och sen bestämde vi att vi skulle gå ut och röka, och då jag reser mig upp då kommer världens brakare från min mus samtidigt som hela hans sats rinner ner längs mina ben...åh va ja skämdes! och klar som fan händer de en gång till ner jag reste mig upp efter att vi rökt! han skrattade i och för sig, å de gjorde ja me...men inombords ville ja dö....

• Svar på tråden muspruttar
  • Kejo

Egentligen spelar det ju ingen roll, men men... När det händer mig så är jag mer orolig för att han inte ska förstå att det kommer från musen
    Nästan så att man vill poängtera "Nämen OJ, vad Kissen pratar idag då"

• CoMad

äh det är väl inge pinsamt? det tycker ialla fall inte jag.kanske om man varit tillsammans i 1 månad bara. Då kanske det är lite värre

• Miiiaaa

Sånt händer, vi bara skrattar åt eländet.. Inte mkt att göra åt, vore värre om man gjorde sånt med FLIT

Nä, jag är glad att det är ofrivilligt..

• Anonym (Musfisaren)

Efter sex är det inte så pinsamt, men de första månaderna efter förlossningen så musfes jag konstant och det hände överallt. = : - o Jätte pinsamt om man t ex var i en matbutik, gick ner på huk för att plocka en konservburk eller nått, och sen när man reser sig så kommer det världens brak till musfis!!! Det var liksom ingen förvarning att det var på G utan jag blev lika förvånad som alla andra. Som tur var så hände det bara en gång att det råkade stå en främling just där när det hände, men mina vänner, min sambo, och min mamma fick uppleva det många gånger. Var rädd ett tag att jag skulle fortsätta musfisa titt som tätt resten av livet, men det gick över och nu samlagsfiser min mus bara.

• blip

jag kan inte förstår varför man skulle skämmas för lite kroppsljud i ett förhållande...

visst kan vi skratta åt det,
    men jag skulle inte känna skam
    oavsett vart prutten kom ifrån

och just musprutten är det ju faktiskt HAN som vållat!
    den är ju lite mer svårkontrollerad.

• Anonym (pinsam)

jag kan inte stå på alla fyra och bli slickad (som jag älskar) för då kommer VÄRLDENS brak prutt från musen och inte bara en gång utan de blir liksom luft hela tiden och de gör att de blir väldigt avtändande och min man kan ju knappast konsentrera sej på att fortsätta

• Anonym (Musfisaren)

Anonym Pinsam! Har det blivit så efter du har fått barn? Tror det går att träna bort.

• Pallas

Håller med Smilie, lite Kegel-övningar minimerar muspruttarna. Jag och min man brukar bara asgarva och sedan fortsätta.

• gladlouise

åhhh vad jag skrattar..pinsamt men så här efterhand e de kul haha

• Anonym

e det inte farligt har jag hört om luften sitter kvar? jag hade kvar luft i äggledaren i flera dar och hade superont. men sen när det slutligen kom ut luft släppde det

Svar på tråden muspruttar