• Arctura

body butter, från the body shop!?

Jag fick en bodybutter från the body shop när jag fyllde år, i lukten passionsfrukt. Nu i kväll har jag använt den för första gången och den smakar "Piss" rent ut sagt!! Ja ja nu tror ni nog jag är knäpp, som säger att jag ÄTER den, men det är inte riktigt så illa utan jag menar så här: Jag smörjde in mina händer och mitt ansikte bla och nu när jag råkar slicka mig på läpparna eller tar i nått som jag ska äta (mackan eller godis eller nått liknande)så smakar allt bara F_N!! Jag har tvättat mig igen och verkligen försökt skrubba bort denna förbaskade body butter, men det sitter som berg och blä, fy urch säger jag bara!!! Smaken är vedervädig!!! smakar bäskt som tusan och starkt.... går inte förklara!!!

Är det nån som upplevt detta förut med någon av the body shops, body butter??

• Svar på tråden body butter, från the body shop!?
  • Bupa

(bara man slipper kyssa brudgummen, ety han smakade ju urin...!)

• Marlean

Haha, har aldrig haft några problem med något liknande *och då äter jag godis nästan jämt*. Jag fick Mango body scrub och body butter i mitt påskägg av min älskling i påsk och hade innan papayan, tycker de luktar ASGOTT!

• CamoMillan

Jag har Jordgubb & Mango. ÄLSKAR dom bägge!

• kim77

Nej - du är inte knäpp, i såna fall är jag oxå det. Jag har haft flera olika lukter men när jag använde Passion hade jag exakt samma upplevelser som dig - det smakade blä hä - och då åt jag inte medvetet på den.Och det var inte direkt kul för min pojkvän om han råkade pussa på mig efter insmorning. Jag hade dock aldrig en tanke på att lämna tillbaks den - om du prövat - vilket jag tycker att du ska göra - kan du väl berätta hur det gick. Lycka till!

• Syster Morot

jag hade cacao, den var jätte bra, Den smakade inte varken kiss eller bajs, utan bara Helosan typ. Måste också smörja ansikte och händer pga eksem

• Nadjis

Har haft både papaya och cocoa butter. Älskar båda två. Det är nog itne mening att de ska smaka gott

• Arctura

Kim77--> nä precis man äter ju inte den medvetet, men med denna passion går det inte att undvika smaken då den är så extremt stark och besk!! det räcker med att man smört in ansiktet så är det kört!!! Då känner man smaken på allt sedan.... nä jag ska banne mig iallafall gå in på butiken och fråga om det verkligen ska vara så här!?

• Malin1976

Kan man ha body butter i ansiktet? Fick den i oliv i helgen i födelsedagspresent och trodde den bara var för kroppn!
    Tycker den är helt suverän iaf!

• Arctura

Malin1976--> Det är väl inte kanske det bästa att smörja ansiktet med, men jag brukar smörja in det sista jag har i händerna (efter jag smörjt in kroppen) på ansiktet!! och det lilla räcker för att känna den fruktansvärda smaken och mina händer ska man inte tala om... även idag så smakar allt jag tar på, blä!!

• kim77

Jag använde den inte i ansiktet men på något sätt lyckades jag ändå få den minst sagt starka, inte goda, smaken i munnen. Blää

Arctura - hur går det för dig då, har du varit på Body Shop?

• Arctura

Jag ringde faktisk till butiken igår och hörde mig för om det kunde/skulle vara så här!? De ville skicka burken på analys då de tyckte det lät som om det är nått fel på salvan!! Ska lämna in den så fort dotterns feber gått över så jag tar mig på stan....

Svar på tråden body butter, från the body shop!?