• Arctura

body butter, från the body shop!?

Jag fick en bodybutter från the body shop när jag fyllde år, i lukten passionsfrukt. Nu i kväll har jag använt den för första gången och den smakar "Piss" rent ut sagt!! Ja ja nu tror ni nog jag är knäpp, som säger att jag ÄTER den, men det är inte riktigt så illa utan jag menar så här: Jag smörjde in mina händer och mitt ansikte bla och nu när jag råkar slicka mig på läpparna eller tar i nått som jag ska äta (mackan eller godis eller nått liknande)så smakar allt bara F_N!! Jag har tvättat mig igen och verkligen försökt skrubba bort denna förbaskade body butter, men det sitter som berg och blä, fy urch säger jag bara!!! Smaken är vedervädig!!! smakar bäskt som tusan och starkt.... går inte förklara!!!

Är det nån som upplevt detta förut med någon av the body shops, body butter??

• Svar på tråden body butter, från the body shop!?
  • sabbes1

Nej, jag älskar den.. Fasst jag har avokado, den kanske är bättre.

• Lilja84

jag har 3 olika (mango,cocos & jordgubb) och jagr har än så länge inte ätit av dom , så jag har ingen aning .. däremot så har jag ju smöjrt ansiktet med andra krämer som smakar blaja

• LittleSunshine

Jag älskar mitt body butter, cocos är min smak

// e R i k A
  • Arctura

Jag har haft andra lukter och de har absolut inte varit så här, de har bara smakat "salva" typ!! Så jag börjar fundera om det är nått fel.... alltså den smakar verkligen jätteilla!!! det räcker med att bara få en liten "dutt" på läppen så sitter smaken i hur länge som helst!! Smakar super bäskt och jätte starkt... samtidigt som smaken sitter kvar i evighet och förstör alla andra smaker!!!!

• Arctura

Nä nu åker denna burk i soperna direkt!!! För jag lär väl inte få byta den, antar jag!? Kanske ska ta med mig burken till butiken och fråga ifall det ska vara så här....? Är det helt knäppt att göra det?

• MyFine

Nää, klart du ska ta med den och fråga..! Du kan ju ha tur och få byta den! (rekommenderar cocoa)

• julmusten

Jag har passionsfrukt, men jag vet inte direkt om den smakar ackligt. Jag har inte riktigt atit den sa att saga!!

jag tycker den luktar ratt sa konstigt overlag. De forsta veckorna i min grav. sa kunde jag inte anvanda den alls for att den luktade sa starkt, men nu har jag vant mig och den ar jattebra!! Perfekt for min hy!!

• Bupa

Jag vill gifta mej med Body Butter! I love it!

• JKMNA

Oliv är bäst tycker jag!
    Luktar lagom mycket!

Svar på tråden body butter, från the body shop!?